کد خبر: 268682
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۱۲:۰۶:۰۰
| |

وزیر راه و شهرسازی:

توسعه محور شرق از اولویت‌های دولت است

محمد اسلامی‌ وزیر راه و شهرسازی از اولویت توسعه محور شرق نزد دولت و وزارت راه و شهرسازی گفت و افزود: ساخت و توسعه راه‌آهن چابهار-زاهدان- مشهد (ایستگاه یونسی) با هدف تحقق برقراری ترانزیت کالا در کریدور شماره 4 در دستور کار قرار دارد.

توسعه محور شرق از اولویت‌های دولت است
کد خبر: 268682
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۱۲:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر راه و شهرسازی صبح امروز با هدف بازدید از پروژه‌های استان سیستان و بلوچستان در راس هیئتی وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد‌.

محمد اسلامی‌ ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ گفت: توفیقی حاصل شد تا به عنوان وزیر راه و شهرسازی برای دومین مرتبه در سال جاری به استان سیستان و بلوچستان سفر کنم.

وی افزود: در این سفر پروژه‌های واقع در شمال استان مورد بازدید قرار خواهد گرفت، تعدادی پروژه افتتاح و عملیات اجرایی چند پروژه دیگر آغاز خواهد شد.

اسلامی تصریح کرد: توسعه محور شرق کشور به دلیل تاثیر‌گذاری بر رونق اقتصادی ایمن منطقه به ویژه استان سیستان و بلوچستان، یکی از اولویت‌ها و اقدامات اساسی وزارت راه و شهرسازی و دولت محسوب می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی‌ بیان داشت: بر همین اساس تلاش می‌شود با رفع موانع پیشرفت پروژه‌های استان سیستان و بلوچستان، سرعت توسعه پروژه‌ها به گونه‌ای حفظ شود که در زمان مقرر به سر انجام برسند.

اسلامی اضافه کرد: ساخت و توسعه راه‌آهن چابهار-زاهدان-مشهد (ایستگاه یونسی) با هدف برقراری جریان ترانزیت کالا در کریدور شماره 4 در دستور کار قرار دارد.

بنابراین گزارش افتتاح محله شیرآباد زاهدان، شروع عملیات چهارم راه‌آهن زابل-زاهدان، افتتاح فاز یک خط انتقال آب نیمه به شهر جدید رامشار، افتتاح کمربندی لوتک در مسیر بزرگراه زاهدان-زابل، افتتاح 13 کیلومتر از جاده ترانزیتی محمدآباد-میلک و پل بزرگ سیستان و شروع عملیات باند دوم بزرگراه زاهدان-خاش-چابهار به طول 19 کیلومتر از برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان سیستان و بلوچستان است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها