کد خبر: 284756
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۰:۵۹:۰۰
| |

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان:

مشکلی در تامین شکر نداریم/ مجموعه های صنعتی به زودی وارد مدار می‌شوند

محمود شمیلی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان عنوان کرد: جو سازی‌ها درباره کمبود شکر در بازار برای زمینه سازی واردات و بالا بردن قیمت است در حالی که ما هم اکنون در بهترین وضعیت دپو محصولات در انبار هستیم و تا سرویس بخش صنعتی از ذخایر انبارها به بازار تزریق خواهد شد.

مشکلی در تامین شکر نداریم/ مجموعه های صنعتی به زودی وارد مدار می‌شوند
کد خبر: 284756
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۰:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در خصوص وضعیت برداشت نیشکر و تولید شکر سفید با وجود سیل گفت:علی رغم اینکه مجموعه از سیلاب ها آسیب زیادی خورده و از ابتدای سال دچار مشکلات زیادی بودیم اما به زودی واحد‌های خود را وارد مدار تولید خواهیم کرد.

شمیلی افزود: با اقدام به موقع کارخانه‌ها قبل از رسیدن سیلاب، دستگاه‌های حیاتی و مجموعه صنعتی حصار بندی شد و به محض فروکش کردن آب شروع به تولید و تصفیه شکر خواهیم کرد.

وی در خصوص افزایش قیمت شکر بر اثر زیرآب رفتن مزارع و کارخانه گفت: این قبیل جو سازی‌ها برای زمینه سازی واردات و بالا بردن قیمت است در حالی که ما هم اکنون در بهترین وضعیت دپو محصولات در انبار هستیم و تا سرویس بخش صنعتی از ذخایر انبارها به بازار تزریق خواهد شد بنابراین کمبود هر گونه شکر و اخلال در روند پخش آن را رد می‌کنم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها