کد خبر: 306274
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۲ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

رمضانعلی سبحانی‌فر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

در شرایط تحریمی باید بخش بازرگانی تقویت شود/ نیازمند تفکیک وزارتخانه صمت هستیم/ نمایندگان موافق تفکیک وزارت صمت هستند

رمضانعلی سبحانی‌فر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در خصوص چرایی تغییر نظر نماینده‌ها در خصوص تفکیک وزارتخانه‌ها، تاکید کرد: علت این است که دولت اعلام کرده با این شرایط کار کردن سخت است. ضمن اینکه نمایند‌گان هم می‌بینند که با وجود تحریم‌ها و شرایط فعلی، بخش بازرگانی‌ ما نیاز به تقویت دارد.

در شرایط تحریمی باید بخش بازرگانی تقویت شود/ نیازمند تفکیک وزارتخانه صمت هستیم/ نمایندگان موافق تفکیک وزارت صمت هستند
کد خبر: 306274
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۲ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رمضانعلی سبحانی‌فر، نماینده سبزوار و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین، ضمن اشاره به گلایه روحانی از مجلس در خصوص عدم موافقت با تفکیک وزارتخانه‌ها،‌ گفت: جلسه‌ای در خصوص تفکیک وزارتخانه‌ها در کمیسیون اقتصادی برگزار شد. درزمینه تفکیک وزارتخانه‌ها بحث‌هایی مطرح‌ شده است و به دنبال آن هستیم تا تفکیک وزارتخانه‌ها زودتر عملیاتی شود.

او با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن چندباره تفکیک وزارتخانه‌ها و عدم موافقت نمایندگان با آن، تاکید کرد: در حال حاضر نمایندگان بیشتر به این نتیجه رسیده‌اند که تفکیک وزارتخانه‌ها باید انجام شود و این اقدام بسیار حائز اهمیت است.

این نماینده مجلس گفت: پیش از مطرح شدن موضوع تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، کمیسیون صنایع مخالف بود، اما امروز اکثریت اعضای کمیسیون به تفکیک وزارتخانه صمت رای دادند.

سبحانی‌فر ادامه داد: کمیسیون اجتماعی هم با تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت مخالف بود، اما در حال حاضر اکثریت به تفکیک رای داده‌اند. بنابراین اکنون نمایندگان با تفکیک وزارتخانه صمت موافق هستند.

این نماینده مجلس درباره چرایی تغییر نظر نماینده‌ها در خصوص تفکیک وزارتخانه‌ها تاکید کرد: علت این است که دولت اعلام کرده با این شرایط کار کردن سخت است. ضمن اینکه نمایندگان هم می‌بینند که با وجود تحریم‌ها و شرایط فعلی، بخش بازرگانی‌ ما نیاز به تقویت دارد.

او با بیان اینکه نیاز به تفکیک وزارتخانه صمت داریم، ادامه داد: جو مجلس نسبت به تصویب تفکیک وزارتخانه‌ها خوب است و قرار است تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت در قالب طرح به مجلس ارائه شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها