کد خبر: 312097
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۱۹:۱۷:۲۳
| |

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

برخی از کاهش نرخ دلار ناراحت هستند/ استمرار مقاومت علت کاهش نرخ ارز است

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به ادعای یک روزنامه مبنی بر دستکاری دولت در بازار ارز، عنوان کرد: گویا یک عده می خواهند مردم در سختی، بدبختی و فشار باشند که بگویند ما درست گفته بودیم که اگر به روحانی و مجلسی‌ها رای بدهید بدبخت خواهید شد.

برخی از کاهش نرخ دلار ناراحت هستند/ استمرار مقاومت علت کاهش نرخ ارز است
کد خبر: 312097
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۲ ۱۹:۱۷:۲۳

اعتمادآنلاین| غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: متوجه علت ناراحتی یک عده از کاهش نرخ دلار نمی شوم و هر اتفاقی که مثبت است، رخ می دهد موجب ناراحتی این گروه می شود و گویا آنها ستون پنجم دشمن در داخل هستند. اگر این افراد عقل سیاسی داشته باشند باید بدانند زمانیکه برای ارزان شدن عصبانی می شوند مردم به خالص بودن و صداقت آنها شک می کنند و حرفشان را دیگر قبول نخواهند کرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: نگاه این افرد به حدی مغرضانه و کینه توزانه است که یک اتفاق بسیار مثبت که دل ملت را شاد می‌کند، دل این افراد را ناراحت می کند. این افراد یکبار در این 40 سال به دامن مردم برگردانند و از آنچه مردم را شاد می کند، شاد شوند و از شادی مردم، این افراد نا خوش نشوند. ما نمی دانیم این افراد در کدام زمین بازی می کنند و آنها باید تکلیف خود را با مردم روشن کنند.

جعفرزاده به علل کاهش نرخ ارز اشاره کرد و گفت: سفر شینزو آبه، استمرار مقاومت، پاسخ ندادن تحریم ها، خستگی کشورهای همراه ترامپ و عدم توانایی آنها برای صفر کردن فروش نفت از جمله مواردی است که در کاهش نرخ ارز دخیل است. همچنین اصلاح ساختار بودجه دولت، در حال حاضر موجی از نگرانی را برای آمریکایی ها فراهم کرده است به واقع ترامپ در این موضوع منشا خیر شده است.

او در پایان گفت: حدود 130 تا 140 هزار میلیارد تومان در بودجه کسری داریم که برای این کسری بودجه دولت و مجلس به دنبال چاره اندیشی هستند و همین امر موجبات ناراحتی آقایان را فراهم کرده است. این موارد موجب شده تا کسانیکه به صورت مصنوعی قیمت ارز را بالا برده اند، نگران آینده کشور شوند. آنها دیدند که انقلاب علیرغم مشکلات راه خود را پیش می برد و فرمول مقاومت جواب داد.

منبع: پارسینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها