کد خبر: 355146
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۴ ۱۶:۵۹:۵۸
| |

در بازار ارز؛

ریزش قیمت‌ دلار ادامه دارد

در حالی که صرافی های بانکی قیمت هر دلار را برابر با 11 هزار و 150 تومان اعلام کرده اند، صرافان عادی و دلالان نرخ خرید دلار را به یازده هزار تومان اعلام می کنند.  

ریزش قیمت‌ دلار ادامه دارد
کد خبر: 355146
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۴ ۱۶:۵۹:۵۸

اعتمادآنلاین| نرخ اعلامی صرافان عادی و دلالان برای خرید دلار نیز کمتر از نرخ اعلامی صرافان بانکی است چرا که برای خرید قیمت 10 هزار و 900 تا 11 هزار تومان را پیشنهاد می دهند.

گزارش میدانی از فردوسی و سبزه میدان نشان می دهد خرید و فروش ارز به رغم ریزش قیمت‌ها در بازار به کف رسیده است و در این میان برخی احتمال کاهش بیشتر قیمت و برخی دیگر نیز تعطیلات پیش رو را عامل مهم این وضعیت می دانند.

قیمت دلار در اولین روزهای آبان کاهشی سیصد تومانی را نسبت به آخرین روزهای مهر ماه نشان می دهد.

قیمت دلار در مهر ماه از محدوده 11 هزار و 400 تومان به 11 هزار و 150 تومان رسیده است. به عبارت دیگر سد مقاومتی دلار که مدتهای طولانی 11 هزار و 200 تومان بود ، شکسته است و حالا صرافان می گویند سد مقاومتی دوم 11 هزار تومان است. اگر دلار بتواند از این سد عبور کند، ماندگاری اش در کانال 10 هزار تومان تثبیت خواهد شد.

بررسی وضعیت قیمت ها در بازار ارز نشان می دهد قیمت دلار در قیاس با چهارم خرداد ماه بازار امسال کاهشی نزدیک به 3 هزار تومان را نشان می دهد. قیمت دلار در اولین روزهای خرداد ماه برابر با 14 هزار و 150 تومان بود.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها