کد خبر: 387190
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۷:۰۶:۱۵
| |

مجید چرمچی، مدیرعامل چرم غزال:

واردات چرم به صفر رسیده است

مجید چرمچی، مدیرعامل چرم غزال اظهار داشت: باید مدتی بگذرد تا تاثیرات وارد نشدن محصولات چرمی و مواد اولیه بر صنعت چرم داخلی مشاهده شود و به دلیل اینکه مدت زمان زیادی از قطع شدن واردات نگذشته است، نمیتوان گفت که این موضوع تا چه حد بر تولیدات داخلی اثر گذاشته است.

واردات چرم به صفر رسیده است
کد خبر: 387190
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۴ ۱۷:۰۶:۱۵

اعتمادآنلاین| ‌ مدیرعامل چرم غزال گفت: واردات هم در زمینه محصولات چرمی و هم در زمینه مواد اولیه به صفر رسیده است و اگر مواد اولیه ای هم وارد شود، این امر به سختی صورت می گیرد.


مجید چرمچی، اظهار داشت: باید مدتی بگذرد تا تاثیرات وارد نشدن محصولات چرمی و مواد اولیه بر صنعت چرم داخلی مشاهده شود و به دلیل اینکه مدت زمان زیادی از قطع شدن واردات نگذشته است، نمیتوان گفت که این موضوع تا چه حد بر تولیدات داخلی اثر گذاشته است.

وی افزود: باید محصولاتی که از قبل وارد شده است به اتمام برسد و این موضوع مدتی طول خواهد کشید و به دلیل اینکه دلار نوسانات زیادی دارد، بازار نیز نوسانات زیادی را تجربه می کند و به همین دلیل رغبتی برای خرید و فروش وجود ندارد.

چرمچی در پاسخ به این موضوع که مهم ترین مشکل صنعت چرم درحال حاضر چیست، گفت: مهم ترین مشکل صنعت چرم کشور، پایین آمدن قدرت خرید مردم است و این امر موجب پایین آمدن توان مردم برای خرید گوشت شده و کشتار به شدت کاهش یافته است. درن تیجه قیمت مواد اولیه بالا می رود.

مدیرعامل چرم غزال اظهار داشت: دولت حمایتی از صنعت چرم نداشته است و اگر فعالیتی هم صورت می گیرد از سوی خود تولید کنندگان است.

او بیان کرد: اگر مواد اولیه از خارج از کشور وارد شود و با مواد اولیه داخلی رقابت کند و ارتباط تولید کنندگان با کشورهای خارجی نیز برقرار شود، کیفیت محصولات بالا خواهد رفت.

منبع: اقتصادآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها