کد خبر: 399550
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ۱۰:۰۲:۴۷
| |

افزایش تنخواه گردان خزانه از سه به شش درصد

تنخواه گردان خزانه به منظور پیشگیری، امدادرسانی و جبران خسارات ناشی از حوادث غیر مترقبه، از سه درصد به شش درصد افزایش می‌یابد.

افزایش تنخواه گردان خزانه از سه به شش درصد
کد خبر: 399550
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ۱۰:۰۲:۴۷

اعتمادآنلاین| هیات وزیران در جلسه 17 فروردین 1399 تصویب کرد به منظور پیشگیری، امدادرسانی و جبران خسارات ناشی از حوادث غیر مترقبه و در اجرای ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و اصلاحیه آن مبنی بر افزایش تا معادل سه درصد تنخواه گردان خزانه و تبصره الحاقی به ماده (24) قانون محاسبات عمومی کشور - مصوب 1366 - موضوع ماده (1) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت - مصوب 1380 -، تنخواه گردان خزانه از سه درصد به شش درصد با رعایت بند (م) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) - مصوب 1393 و سایر قوانین مربوط افزایش می‌یابد.

برهمین اساس، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است در اسرع وقت، افزایش تنخواه گردان موضوع این تصویب نامه را در اختیار وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار دهد و وزارتخانه مذکور موظف است متناسب با تخصیص‌های صادره توسط سازمان برنامه و بودجه اقدام کند.

این مصوبه در تاریخ 20 فروردین‌ماه 1399 از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برای اجرا به وزارت‌خانه‌های اقتصاد و امور دارایی، کشور و سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی ابلاغ شده است.

نامه جهانگیری

مبنع: ایبِنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها