کد خبر: 422526
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ ۱۲:۲۵:۰۰
| |

مراجع دولتى با تولیدکننده واقعى مدارا کنند

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: هدف ما این است که با استفاده از قوانین و مقررات و ظرفیت‌هاى قوه قضاییه تولید را حمایت کنیم تا رونق بگیرد؛ لازم است مراجع دولتى هم با تولیدکننده واقعى مدارا کرده و اجازه دهند ابتدا تولید و اشتغال به بهره‌بردارى برسد بعد به دنبال اخذ مالیات، بیمه و حقوق دولتى و... باشند.

مراجع دولتى با تولیدکننده واقعى مدارا کنند
کد خبر: 422526
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ ۱۲:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: هدف ما این است که با استفاده از قوانین و مقررات و ظرفیت‌هاى قوه قضاییه تولید را حمایت کنیم تا رونق بگیرد؛ لازم است مراجع دولتى هم با تولیدکننده واقعى مدارا کرده و اجازه دهند ابتدا تولید و اشتغال به بهره‌بردارى برسد بعد به دنبال اخذ مالیات، بیمه و حقوق دولتى و... باشند.

معاون قضایی دادستان کل کشور از مجتمع صنایع غذایی میهن بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از کارهایی که ما در دستگاه قضایی به صورت جدی به دنبال آن هستیم و ریاست محترم قوه قضاییه هم بر آن تاکید دارند بحث حمایت از تولید و تولیدکنندگان است.

وی گفت: بر این اساس بر خود تکلیف می‌دانیم که در شرایط سخت کنونی در کنار صاحبان صنایع بوده و کمک کنیم تا چرخ تولیدات آنها از حرکت باز نایستد و با سرعت بیشتری به چرخش درآید.

این مقام قضایی ادامه داد: متاسفانه در شرایط فعلی مشکلات متعددی همچون مالیات، تامین اجتماعی، بانکها و... گریبانگیر تولیدکنندگان است، دراین راستا ما سعی داریم از طریق گفت‌وگو و حل‌وفصل این قبیل موانع را برطرف و در صورت لزوم متمسک به اقدامات قضایی شویم. در هر حال اجازه نخواهیم داد کارخانه‌ای تعطیل شده یا کارگری بیکار شود.

عمرانی تصریح کرد: هدف ما این است که با استفاده از قوانین و مقررات و ظرفیت‌هاى قوه قضاییه تولید را حمایت کنیم تا رونق بگیرد. لازم است مراجع دولتى هم با تولیدکننده واقعى مدارا کرده و اجازه دهند ابتدا تولید و اشتغال به بهره‌بردارى برسد بعد به دنبال اخذ مالیات، بیمه و حقوق دولتى و... باشند.

معاون دادستان کل کشور در پایان گفت: ما در این شرایط حساس اقتصادی کنار صاحبان صنایع و تولیدکنندگان هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در سالی که مزین به جهش تولید است چرخ تولید به خوبی و با سرعت در گردش باشد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها