کد خبر: 452625
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۰۸:۳۸:۵۳
| |

آغاز کاهش قیمت خودرو در بازار + جدول قیمت

با نگاهی به بازار خودرو در هفته جاری متوجه می شویم که قیمت ها در این بازار نسبت به ابتدای هفته پایین تر آمده است.

آغاز کاهش قیمت خودرو در بازار + جدول قیمت
کد خبر: 452625
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۰۸:۳۸:۵۳

اعتمادآنلاین| بازار خودرو هفته جاری را نیز در حالی به پایان برد که قیمت ها در انواع خودرو این بازار نسبت به ابتدای هفته جاری پایین تر آمده است و برخی از انواع دیگر آن نیز با قیمتی بالاتر از ابتدای هفته معامله می شوند.


بازار خودرو طی سه هفته اخیر روند افزایشی را می پیماید و این افزایش قیمت ها در حالی در هفته گذشته شدت گرفت که حجم خرید و فروش در این بازار به حداقل رسیده و رکود در بازار خودرو حکم فرما است.

مسیر بازار خودرو در هفته جاری تغییر کرد و در حالی که این بازار تا هفته گذشته در مسیر افزایشی در حرکت بود طی چند روز اخیر آرامش نسبی در این بازار حکم فرما شد و قیمت ها در این بازار رو به کاهش رفتند و در این بین ریزش قیمت ها در آخرین روز هفته جاری در حالی شدت گرفت که حجم معاملات در بازار خودرو با نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته بیش از قبل کاهش پیدا کرده است.

کاهش قیمت ها در بازار خودرو طی چند روز اخیر به شکلی بوده است که خودرو کوئیک آر از 150 میلیون تومان امروز به 146 میلیون تومان رسیده است و پژو 206 تیپ 2 نیز همین حالت را دارد به طوری که قیمت آن از 195 میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به 182 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است و یا پژو 206 تیپ 5 از 255 میلیون در ابتدای هفته جاری امروز به قیمت 248 میلیون تومان رسیده است.

این کاهش قیمت در انواع خودروهای دیگر بازار نیز دیده می شود به طوری که تیبا 2 از 129 میلیون تومان در ابتدای هفته جاری امروز به قیمت 122 میلیون تومان معامله می شود و یا خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک در حالی امروز 425 میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در ابتدای هفته جاری به قیمت 440 میلیون تومان معامله می شده است.

در بین انواع خودروهای مونتاژ اما پژو 2008 مدل 99 کماکان 900 میلیون تومان معامله می شود و کیا سراتو مونتاژ نیز امروز 780 میلیون تومان قیمت خورده است و سیتروئن سی 3 نیز امروز به قیمت 840 میلیون تومان معامله می شود.

در بین این کاهش قیمت ها اما قیمت پراید 131 از 105میلیون تومان در ابتدای هفته جاری امروز با در نظر گرفتن کاهش قیمت آن در 24 ساعت گذشته به 107 میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودروهای پرفروش در جدول زیر آمده است:

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها