کد خبر: 481860
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۳:۲۹:۳۸
| |

بهره‌برداری از 2 لایروب هاپرساکشن هلندی در بندر چابهار

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی 12 پروژه بندری و دریایی در 6 استان کشور تا تیرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 2 لایروب هاپرساکشن هلندی در بندر چابهار
کد خبر: 481860
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۳:۲۹:۳۸

اعتمادآنلاین| طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی قرار است 12 پروژه سازمان بنادر و دریانوردی تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر این اساس در استان مازندران طی ماه جاری و خرداد، 5 پروژه در بنادر امیرآباد و نوشهرافتتاح خواهد شد. در طرح تامین و خرید تجهیزات استراتژیک، بندر امیرآباد استان مازندران شاهد تحویل و بهره‌برداری از یک دستگاه جرثقیل موبایل ساحلی 60 تنی و بندر نوشهر این استان شاهد تحویل و بهره‌برداری از سامانه دوربین مداربسته و حفاظت الکترونیکی خواهد بود. این دو طرح در اردیبهشت ماه به بهره‌برداری می‌رسند. احداث باشگاه ملوانان در دو بندر امیرآباد و نوشهر و احداث ایستگاه شماره 2 آتش‌نشانی در بندر امیرآباد، دیگر پروژه‌های دریایی استان مازندران هستند که در خرداد ماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

موعد افتتاح پروژه‌های تحویل و بهره‌برداری از سامانه دوربین‌های مداربسته و حفاظت الکترونیک و احداث محوطه خدمات لجستیک صادرات و ترانزیت در بندر شهید رجایی استان هرمزگان در اردیبهشت ماه سال جاری است و سیستم‌های کشف، اعلام و اطفا حریق بنادر جاسک، سیرک و تیاب این استان نیز در خردادماه به بهره‌برداری می‌رسند.

تعمیرات اساسی یک دستگاه جرثقیل موبایل ساحلی 80 تنی گاتوالد و 2 دستگاه جرثقیل موبایل محوطه‌ای "گروو" و ساخت 2 دستگاه "گراب" متر مکعبی برای جرثقیل‌های زرافه‌ای از دیگر پروژه‌های مهم سازمان بنادر و دریانوردی است که در تیرماه 1400 در بندر انزلی استان گیلان افتتاح می‌شود. تحویل و بهره‌برداری از 2 فروند لایروب هاپرساکشن 4000 متر مکعبی در یارد کشتی‌سازی شرکت ‌IHC هلند نیز در بندر چابهار استان سیستان و بلوچستان نیز طی ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

احداث و بهره‌برداری از انبارهای چند منظوره نگهداری کالا و مخازن در بندر امام خمینی (ره) خوزستان و تحویل و بهره‌برداری از سامانه دوربین مداربسته و حفاظت الکترونیکی بندر بوشهر در استان بوشهر از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح سازمان بنادر و کشتیرانی به ترتیب در خرداد و تیرماه 1400 افتتاح می‌شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها