کد خبر: 489831
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۰:۲۲:۴۴
| |

فرمانده مرزبانی ناجا:

کشف بیش از 700 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای کشور

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: با اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان در مرزهای کشور در طرح عملیاتی رعد4 در چند روز اخیر بیش از 700 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف گردید.

کشف بیش از 700 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای کشور
کد خبر: 489831
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۰:۲۲:۴۴

اعتمادآنلاین| فرمانده مرزبانی ناجا از کشف بیش از 700 میلیارد تومان کالای قاچاق در طرح عملیاتی رعد4 در مرزهای کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی بوشهر گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری گردیده سربازان ولایت در مرزبانی با رصد و اشرافیت اطلاعاتی با جدیت در مبارزه با قاچاق در مرزهای کشور تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بحمدالله با تجهیز مرزبانی به امکانات و تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و نیز شناورهای تیزرو و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح و وزرات دفاع، مرزبانان با آمادگی کامل در دفاع از مرزها و نیز مبارزه با قاچاق مجاهدت می‌کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: با اشرافیت اطلاعاتی مرزبانان در مرزهای کشور در طرح عملیاتی رعد4 در چند روز اخیر بیش از 700 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف گردید.

وی ادامه داد: بیش از 30 فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: این وسایل شامل ماشین‌های راه‌سازی خودروهای سنگین، موتورسیکلت، قطعات و لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و... بوده که قاچاقچیان قصد ورود به کشور را داشته که با تیزبینی همکاران کشف گردید.

سردار گودرزی تأکید کرد: مبارزه با قاچاق در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با جدیت دنبال خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها