کد خبر: 508438
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ۱۲:۲۹:۰۰
| |

خرید و فروش مرغ و خروس محلی

از این پس، اینترنتی مرغ و خروس محلی در تهران بخرید! 

اکثریت قریب به اتفاق مردم بر سر این موضوع تفاهم دارند که بهترین، سالم‌ترین، و باکیفیت‌ترین نوع لبنیات و گوشت، انواع طبیعی و محلی آن‌ها است. در حالت محلی، کیفیت و سلامت محصول تقریبا 99% درصد تضمین شده است و مردم میدانند که مثلا مرغ و خروس محلی نه تنها آسیبی به سلامت بدن آنها نمی‌رساند، بلکه فواید متعدد دیگری هم دارد. اما مشکلی که وجود دارد، این است نه تنها در تهران، بلکه در شهرهای بزرگ هم خرید مرغ و خروس محلی تقریباً غیرممکن یا بسیار سخت است. خبر خوب این است که از این پس مرغ و خروس محلی نیز در پایتخت قابل دسترس و خرید است.

از این پس، اینترنتی مرغ و خروس محلی در تهران بخرید! 
کد خبر: 508438
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ۱۲:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| اکثریت قریب به اتفاق مردم بر سر این موضوع تفاهم دارند که بهترین، سالم‌ترین، و باکیفیت‌ترین نوع لبنیات و گوشت، انواع طبیعی و محلی آن‌ها است. در حالت محلی، کیفیت و سلامت محصول تقریبا 99% درصد تضمین شده است و مردم میدانند که مثلا مرغ و خروس محلی نه تنها آسیبی به سلامت بدن آنها نمی‌رساند، بلکه فواید متعدد دیگری هم دارد. اما مشکلی که وجود دارد، این است نه تنها در تهران، بلکه در شهرهای بزرگ هم خرید مرغ و خروس محلی تقریباً غیرممکن یا بسیار سخت است. خبر خوب این است که از این پس مرغ و خروس محلی نیز در پایتخت قابل دسترس و خرید است.

قیمت مرغ و خروس محلی


اولین نکته‌ای که در مورد خرید مرغ و خروس محلی وجود دارد این است که اکثر مردم فکر می کنند که قیمت آن بسیار بالاست و خرید آن صرفه اقتصادی ندارد. بخاطر همین شاید به این موضوع فکر نکرده‌ایم که میتوان به جای گوشت مرغ یخ زده یا گوشت مرغ معمولی که از کشتارگاه آمده باشد، مرغ و خروس محلی خریداری کرد.

موضوع بعدی دسترسی و امکان خرید است. طبیعتا بیشتر افراد بدون آنکه دنبال آن بگردند، فکر میکنند نمیتوان در شهر بزرگی مانند تهران، مرغ و خروس محلی خرید کرد. البته اکثریت این افراد به چند دلیل حق دارند. اول اینکه واقعا پیدا کردن و خرید این حیوانات اهلی در پایتخت بسیار سخت است. دلیل دوم اینکه اگرهم کسی جایی برای خرید آنها پیدا کند، معلوم نیست به چندبرابر قیمت واقعی بتواند آنها را بخرد.

طبیعتا وقتی مرجع مناسبی برای تعیین قیمت موارد این چنینی و مدیریت مشخص روی بازار وجود نداشته باشد، دلال‌ها وارد عرصه میشوند و قیمت سر به فلک میکشد.البته شاید در حالت واقعی هم قیمت مرغ و خروس محلی بیشتر از مرغ یخ زده باشد، اما این تفاوت طبیعی بوده و خیلی هم زیاد نیست. اما وقتی پای دلال در شهری بزرگی مانند تهران به موضوعی مانند این باز شود، طبیعتا قیمت تا 10 برابر هم میتواند افزایش داشته باشد!

2

ارزش خرید و قیمت مرغ و خروس محلی

با اینکه اکثر افراد در این موضوع شکی ندارند که مرغ و خروس محلی پرورش یافته در روستا که به صورت طبیعی تغذیه کرده و پرورش یافته است، نسبت به مرغ پرورش یافته در مرغداری و گوشت مرغ یخ زده، ارزش غذایی بسیار بالاتری دارد و حتی قابل قیاس نیست، اما شاید در قیمت آن شک داشته باشند. در این باره، همانطور که در بالا اشاره شد، اگر شما قیمت مرغ و خروس محلی را از یک دلال بپرسید، حتما با تفاوت قیمت بالایی مواجه خواهید شد. اما اگر بدانید که جای درست برای خرید مرغ و خروس محلی و استعلام قیمت مرغ و خروس محلی کجاست، طبیعتا با قیمت واقعی و منصفانه روبرو میشوید.

قیمت مرغ و خروس محلی در سایت بازار گوسفند

بازار گوسفند مجموعه ای است با بیست سال سابقه در پرورش و خرید و فروش گاو و گوسفند زنده و مرغ و خروس زنده و محلی. هدف از ایجاد مجموعه بازار گوسفند، ارائه گسترده‌تر خدمات، تجربیات و محصولات باکیفیتی است که این مجموعه ارائه میدهد. بازار گوسفند به صورت آنلاین فعالیت میکند و نیازی به مراجعه حضوری نیست. همین مورد اولین مزیت برتر این مجموعه نسبت به فروشندگان دیگر است.

اولین کاری که قبل از خرید مرغ و خروس محلی باید بکنید، این است که به راحتی و در عرض چند دقیقه با گوشی یا کامپیوتر خود وارد وبسایت بازار گوسفند به آدرس https://bazargosfand.com/ شوید و یا با شماره تلفن‌های 66000798-021 و 09197124011 تماس بگیرید تا با استعلام قیمت مرغ و خروس محلی، سفارش خود را ثبت کنید.بله به همین راحتی از این پس میتوانید در پایتخت و آن هم بدون اینکه از خانه بیرون بروید، مرغ و خروس محلی را به قیمت واقعی و منصفانه خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

3

سلامت و کیفیت در بازار گوسفند

اگر درمورد سفارش از بازار گوسفند مطمئن نیستید، کافی است از سایت این مجموعه بازدید کرده و تلفنی با آنها صحبت کنید. همچنین با مقایسه قیمت‌های این مجموعه با سایر فروشندگان نیز متوجه این خواهید شد که قیمت مرغ و خروس محلی را در هیچ‌کجا مناسب‌تر از این مجموعه پیدا نخواهید کرد.

از طرفی این مجموعه پرورش مرغ و خروس محلی را به صورت کاملا حرفه‌ای و بر اساس تجربیات بیست ساله در دشت‌ها و مناطق طبیعی شمال و شمالغرب کشور در سالم‌ترین و طبیعی‌ترین حالت ممکن انجام میدهد. این درحالی‌است که تمامی پروسه پرورش حیوانات تحت نظر دامپزشکان متخصص انجام میشود.

برای اینکه با خیالی آسوده و با بهترین قیمت روز بازار قادر به خرید مرغ و خروس یا گوسفند زنده باشید ، به شما پیشنهاد می دهیم حتما از خدمات از این مرکز خرید دام زنده استفاده نمایید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها