کد خبر: 513389
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۴:۲۵:۵۴
| |

ردیاب داخل کفش؛ چطور دیگران را ردیابی کنیم؟

 برای ردیابی و تامین امنیت اشخاص یکی از روش‌های کاربردی و غیرقابل شناسایی استفاده از ردیاب داخل کفش است. در این مقاله ردیاب داخل کفش را همراه با کاربرد، ویژگی‌ها و امکانات و نحوه عمکرد آن را بررسی می‌کنیم.

ردیاب داخل کفش؛ چطور دیگران را ردیابی کنیم؟
کد خبر: 513389
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۴:۲۵:۵۴

اعتمادآنلاین| جی پی اس یکی از کاربردی‌ترین اختراعات بشر است. هر گجت دیجیتالی از گوشی و تبلت گرفته تا ساعت هوشمند، مچ‌بند و لپ‌تاب مجهز به جی پی اس هستند. اما امروزه از جی پی اس استفاده‌های دیگری نیز می‌شود. ردیاب‌ها مجهز به جی پی اس هستند و برای امنیت خودرو، اشخاص، لوازم قیمتی و محافظت از حیوانات نیز استفاده می‌شود.

برای ردیابی و تامین امنیت اشخاص یکی از روش‌های کاربردی و غیرقابل شناسایی استفاده از ردیاب داخل کفش است. در این مقاله ردیاب داخل کفش را همراه با کاربرد، ویژگی‌ها و امکانات و نحوه عمکرد آن را بررسی می‌کنیم.

کاربرد ردیاب داخل کفش؛ کوچک‌ترین ردیاب جهان

ردیاب داخل کفش یکی از بهترین را‌هکارها برای ردیابی افراد است. ردیابی اشخاص به منظور تامین امنیت آن هاست و در صورت لزوم نیز می‌توان از آسیب‌های احتمالی نیز جلوگیری کرد. افراد میانسالی که به آلزایمر مبتلا شده‌اند نمی‌توانند دائم وقت خود را در داخل خانه بگذرانند. با استفاده از ردیاب داخل کفش با خیالی آسوده می‌توانید از افراد سالمند، بیماران مبتلا به آلزایمر و کودکان محافظت کنید.

کودکانی که به مدرسه ‌می‌روند برای والدین استرس آفرین هستند؛ چراکه کودکان در مسیر رفت و برگشت خود به مدرسه ممکن است مسیر خود را گم کنند یا اتفاقی برای آن‌ها رخ دهد. با استفاده از ردیاب داخل کفش هر زمان که فرزندتان از مسیر خود منحرف شد می‌توانید سریعاً اقدام کنید و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنید.

کاربرد دیگر ردیاب داخل کفش در پارک، مراکز خرید و مسافرت است. گاهی بدون دلیل خاصی حواس آدم پرت و توجه به محیط کمرنگ‌تر می‌شود، اگر در این هنگام کودک خود را گم کنید به راحتی می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن او را بیابید و در آرامش به امورات خود برسید.

ردیاب داخل کفش چگونه کار می‌کند؟

ردیاب داخل کفش بسیار کوچک است و وزن ناچیزی دارد و بدون نور و صدا است که جلب توجه نکند. ردیاب، داخل کفش قرار داده می‌شود و اپلیکیشنی نیز روی گوشی برای شما نصب می‌شود که می‌توانید در هر زمان از موقعیت دقیق جغرافیایی فرد مورد نظر مطلع شوید. GPS موجود در ردیاب به ماهواره‌های ارتباطی متصل می‌شود اطلاعات دقیق جغرافیایی فرد مورد نظر شما را به سرور ارسال می‌کند.

اپلیکیشنی که روی گوشی شما نصب می‌شود داده‌ها را از روی سرور می‌خواند و موقعیت جغرافیایی را روی نقشه برای شما نمایش می‌دهد. لازم به ذکر است که موقعیت جغرافیایی را می‌توانید روی کامپیوتر و لپ تاپ خود نیز مشاهده کنید.

در حالت آفلاین نیز ردیاب داخل کفش همانند ردیاب خودرو ، موقعیت دقیق جغرافیایی را برای شما پیامک می‌کند. بهتر است بدانید که دقت و عملکرد ردیاب داخل کفش بسیار دقیق و با کمترین خطای ممکن است.

04

ویژگی‌ها و امکانات ردیاب داخل کفش


جی پی اس برای تعقیب اشخاصی که نیاز به محافظت دارند ساخته شده است تا بتوان به صورت آنلاین از مکان دقیق حضور این دست از افراد مطلع شد. در سال‌های اخیر کفش‌ها هم هوشمند شده‌اند. امروزه همه‌ی گجت‌های پوشیدنی آمده‌اند تا بیشتر به سلامتی ما کمک کنند. کفش‌های هوشمند علاوه بر مجهز بودن به GPS و GPRS، گام شمار نیز هستند و با ارسال اطلاعات به گوشی هوشمند شما اطلاعات دقیقی از میزان مسافت مسیری که طی کرده‌اید به شما گزارش می‌دهند.

ردیاب داخل کفش قابلیت ارسال موقعیت جغرافیایی با پیامک را داشته و دارای باتری قدرتمند نیز هستند و داده‌های خود را به راحتی برای آنالیز بهتر به تلفن همراه ارسال می‌کنند. همچنین برخی از ردیاب‌های داخل کفش مجهز به دستگاه شنود هستند. با میکروفون‌های قدرتمندی که در داخل ردیاب تعبیه شده می‌توانید صدای اطراف کودک، سالمند، بیمار و یا شخص مورد نظر خود را با کیفیت بالا شنود کنید.

قیمت ردیاب داخل کفش چقدر است؟

خرید ردیاب جاسوسی کوچک به شما کمک می‌کند که با خیالی آسوده مراقب سالمندان، کودکان و بیماران خود باشید. قیمت ردیاب داخل کفش با توجه به امکانات، کاربرد و کارایی زیادی که دارند بسیار به‌صرفه و بهینه است. با هزینه‌ی اندکی می‌توانید برای همیشه خیال خود را از استرس گم‌شدن و ربورده‌شدن افرادی که نیاز به مراقبت دارند، راحت کنید.

03

خرید به‌روزترین ردیاب داخل کفش از جی پی اس خودرو


نمی‌توان حوادث و اتفاقات را پیش‌بینی کرد؛ از طرفی کودکان، سالمندان و بیماران نیاز به تفریح و بیرون رفتن دارند. یکی از بهترین راهکار‌ها برای تامین امنیت و اطلاع از محل دقیق حضور اشخاصی که نیاز به مراقبت دارند، ردیاب داخل کفش است. با خرید یک ردیاب باکیفیت می‌توانید امنیت را برای خانواده و‌ آسایش را برای خود به ارمغان‌آورید.

جی پی اس خودرو بزرگ‌ترین وارد‌کننده انواع ردیاب داخل کفش، ردیاب پرسنلی و انواع ردیاب خودرو در ایران است. همه‌ی محصولات جی پی اس خودرو دارای 10 سال خدمات پس از فروش و 1 سال گارانتی طلایی هستند. چنانچه برای خرید ردیاب داخل کفش خود سوال و یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با متخصصان مجرب جی پی اس خودرو به شماره 28426383 - 021 تماس گرفته مشاوره‌های لاز را دریافت نمایید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها