کد خبر: 517222
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ۱۰:۰۷:۰۰
| |

قیمت خودرو های دست دوم خارجی

خودروهای خارجی کیفیت ساخت بالایی دارند! از طرفی، امکانات این خودروها و تنوع آن‌ها روز به روز بازار آن‌ها را داغ‌تر می‌کند. تا جایی که، اغلب مشتریان برای خرید خودرو اول یا دوم خودشان ابتدا قیمت خودروهای دست دوم خارجی را بررسی می‌کنند! اما چرا خرید خودرو دست دوم؟

قیمت خودرو های دست دوم خارجی
کد خبر: 517222
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ ۱۰:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| خودروهای خارجی کیفیت ساخت بالایی دارند! از طرفی، امکانات این خودروها و تنوع آن‌ها روز به روز بازار آن‌ها را داغ‌تر می‌کند. تا جایی که، اغلب مشتریان برای خرید خودرو اول یا دوم خودشان ابتدا قیمت خودروهای دست دوم خارجی را بررسی می‌کنند! اما چرا خرید خودرو دست دوم؟

زیرا قیمت خودروهای صفر خارجی مشمول مالیات و عوارض و گمرگ می‌شود. به همین خاطر برای خرید یک ماشین خارجی صفر باید مبلغ قابل توجهی را بپردازید؛ اما خودروهای دست دوم خارجی کم کارکرد، نسبتاً قیمت پایین‌تری دارند و خرید آن‌ها برای کسانی که به دنبال خرید ماشین خارجی هستند به صرفه‌تر است.

اگر قصد خرید یک ماشین جدید را دارید و قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی برایتان مهم شده؛ با خودرو 45 همراه باشید و با چند مدل خودروی خارجی پرطرفدار و پرفروش در بازار ایران بیشتر آشنا شوید.

قیمت روز هیوندای سانتافه

هیوندا سانتافه کره‌ای در سال 2001 در رقابت با محصولات شرکت‌های خودروسازی فورد و مزدا متولد شد. نام این خودرو از شهری در نیومکزیکو گرفته شده است. این خودرو شاسی‌بلند با وجود طراحی خاص متفاوت بدنه و کابین، از همان روزهای اول ورودش به بازار با استقبال خوبی از سمت خریداران مواجه شد. سانتافه با وجود کابین جادارای که دارد، یک ماشین محبوب برای دوستداران سفر و خانواده‌های پرجمعیت است.همچنین، این ماشین با وجود پیشرانه قدرتمند، دوربین دنده عقب و امکانات خاصی که دارد، یک ماشین فول امکانات برای دوست داران ماشین‌های خارجی محسوب می‌شود.

اگر با بررسی قیمت روز خودروهای داخلی تصمیم به خرید این خودرو گرفته‌اید، این بخش را از دست ندهید. در این بخش، خودرو45 قیمت روز هیوندای سانتافه را برای علاقه‌مندان این خودرو ارائه کرده است.


شرایط خودرو

ویژگی‌ها و قیمت

نام خودرو

هیوندای سانتافه

مدل

ix45

سال ساخت

2017

کارکرد

حدود 86 هزار کیلومتر

قیمت

حدود 000, 000, 665, 1 تومان

قیمت روز لکسوس RX هیبرید

قیمت روز لکسوس RX هیبرید

اگر تا به حال فقط خودروی سدان سوار شده‌اید و برای اولین بار است که می‌خواهید یک خودروی شاسی‌بلند را امتحان کنید، لکسوس RX هیبرید یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما است. لکسوس در طراحی این خودرو ترکیبی از خودروهای شاسی‌بلند و سدان را استفاده کرده، تا یک ماشین متفاوت خلق کند. به همین خاطر هم این خودروی سواری جادار و متفاوت در سال 2019 توانست رکورد فروش بازار خودرو را بشکند و رتبه چهارم فروش خودروهای خارجی را به نام خودش رقم بزند!

ظاهر دوکی شکل و متفاوت این خودرو، آن را منحصراً متعلق به کمپانی لکسوس می‌کند. به نحوی که هر فردی به محض دیدن لکسوس RX هیبرید ، در همان نگاه اول می‌تواند مدل و حتی کمپانی تولید کننده آن را حدس بزند! چراغ‌های عقابی شکل، نمایشگر سفارشی 12.3اینچی، ترمز خودکار اضطراری به همراه قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیق‎پذیر، نور بالای خودکار و سنسور باران از جمله ویژگی‌های این خودرو جذاب کمپانی لکسوس هستند. برای خرید لکسوس RX هم می‌توانید روی وب سایت خودرو 45 حساب کنید.

شرایط خودرو

ویژگی‌ها و قیمت

نام خودرو

لکسوس

مدل

RX

سال ساخت

2010

کارکرد

حدود 141 هزار کیلومتر

قیمت

حدود 000, 000, 850, 1 تومان

قیمت روز بی ام و 220

قیمت روز بی ام و 220

آلمانی‌ها در زمینه خودروسازی در جهان سرآمد همگان هستند! چطور می‌شود بی ام و 220 که یک خودروی آلمانی است در صدر پرفروش‌ترین خودروهای دست دوم خودرو 45 قرار نگیرد! این خودرو با وجود موتور 4 سیلندر توربو شارژ، حجم موتور 1998 سی سی، حداکثر سرعت 230 کیلومتر در ساعت و آلایندگی یورو 6 به عنوان یکی از بهترین خودروها در صنعت خودروسازی جهان شناخته می‌شود. برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت با بی ام و 220، تنها 7.5 ثانیه زمان نیاز دارید.

همین ویژگی‌ها در کنار هم باعث می‌شود که این خودرو اولین انتخاب جوان‌هایی باشد که قصد خرید یک ماشین دست دوم زیبا، قدرتمند و فوق‌العاده تند و تیز را دارند.

اگر قصد خرید بی ام و 220 را از خودرو 45 دارید، این جدول کمکتان می‌کند که بهترین خودرو جهان را با آگاهی کافی خریداری کنید.

شرایط خودرو

ویژگی‌ها و قیمت

نام خودرو

بی ام و

مدل

X1

سال ساخت

2014

کارکرد

حدود 31 هزار کیلومتر

قیمت

حدود 000, 000, 350, 1 تومان

چرا خرید خودرو صفر و دست دوم از خودرو 45؟

خرید ماشین به اندازه خریدن خانه سخت است! وقتی قصد دارید یک خودروی دست دوم خارجی که قیمت نسبتاً بالایی هم دارد را بخرید، این سختی بیشتر به چشم می‌آید. چون ممکن است ماشین تصادف کرده باشد و شما نتوانید این موضوع را تشخیص دهید، یا اینکه خودروی مورد نظر مشکل فنی خاصی داشته باشد که هزینه تعمیر سرسام‌آوری روی دستتان بگذارد! خودرو 45 آمده تا شما خودروهای ایرانی و خارجی را به شرط کارشناسی و با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها