کد خبر: 521367
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ۱۰:۴۹:۰۰
| |

کلبه چوبی وسط جنگل یا ویلا لب ساحل سلیقه شما کدام است؟

برخی اهل ریسک نیستند و در سفرهای‌شان هتل‌ها را انتخاب می‌کنند؛ اما برخی ریسک می‌کنند و دوست دارند اقامتگاه‌های متفاوت‌تری را تجربه کنند. در این مطلب دو تا از این اقامتگاه‌ها را معرفی می‌کنیم و از شما می‌پرسیم کدام یکی از این اقامتگاه‌ها با سلیقه شما سازگار است؟

کلبه چوبی وسط جنگل یا ویلا لب ساحل سلیقه شما کدام است؟
کد خبر: 521367
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ۱۰:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| هر شخصی شخصیت و علاقه‌مندی‌های منحصربه‌فرد خودش را دارد که این شخصیت در بخش‌های کوچک و بزرگ زندگی خودش را نشان می‌دهد. سفر هم از این قاعده مستثنی نیست و هر کس بر اساس اینکه چه علایقی دارد، مقصد سفرش را انتخاب می‌کند. بعضی‌ها دوست دارند در سفرهای‌شان ماجراجویی کنند و به هر گوشه و کناری سرک بکشند، بعضی‌ها اما دوست دارند در سفر سکوت و آرامش را تجربه کنند و با انرژی تازه‌ای راهی خانه‌شان شوند. همین موضوع در انتخاب جایی که می‌خواهند بروند و اقامتگاهی که می‌خواهند در آن بمانند، تاثیر می‌گذارد. برخی اهل ریسک نیستند و در سفرهای‌شان هتل‌ها را انتخاب می‌کنند؛ اما برخی ریسک می‌کنند و دوست دارند اقامتگاه‌های متفاوت‌تری را تجربه کنند. در این مطلب دو تا از این اقامتگاه‌ها را معرفی می‌کنیم و از شما می‌پرسیم کدام یکی از این اقامتگاه‌ها با سلیقه شما سازگار است؟

ویلا لب ساحل

2

اقامت در ویلا لب ساحل برای آن‌هایی که دوست دارند انرژی سفرشان را از دریا بگیرند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. این مدل از ویلاها معمولا در فاصله خیلی نزدیکی به دریا ساخته می‌شوند و برخی مواقع، دسترسی مستقیمی به دریا دارند، تا اندازه‌‌ای که ساحل آن‌ها به صورت اختصاصی برای ساکنان ویلا در می‌آید.

البته بیشتر این نوع ویلاها در شهرک‌های ساحلی ساخته می‌شوند که تنها ساکنان این شهرک‌ها می‌توانند از این ویلاهای لب ساحل استفاده کنند. شهرک‌هایی که امکانات مختلفی دارند و در برخی از آن‌ها می‌توان انواع تفریحات آبی و ساحلی را انجام داد. شهرهای کیش، قشم، رامسر، محمودآباد، انزلی، بابلسر و نور از جمله شهرهایی در ایران هستند که شهرک های ساحلی دارند و ویلای لب ساحل اجاره می دهند. این ویلاها را می‌توان در سایت‌های اجاره اقامتگاه مانند هومسا رزرو کرد و یک تجربه خاص به دست آورد. به عنوان مثلا برای اجاره ویلا و سوئیت ارزان در رامسر می‌توانید سری به صفحه این شهر در هومسا بزنید و ویلاهای لب ساحل را از اینجا اجاره کنید.

کلبه چوبی وسط جنگل


کلبه‌های چوبی که در دل جنگل ساخته شده‌اند، حتما که چشم‌اندازی تماشایی به جنگل دارند و از آنجایی که بیشتر آن‌ها در منطقه‌های کوهستانی ساخته می‌شوند، دیدی بی‌نظیر از کوهستان و جنگل پیش روی‌تان قرار می‌دهند. در کلبه‌های چوبی وسط جنگل با طبیعت نزدیکی بیشتری احساس کنید و خودتان را جزوی از طبیعت بدانید. آب‌وهوای جنگل را در آن به خوبی حس می‌کنید، گهگاهی با باران و مه غافلگیر می‌شوید و با صدای پرنده‌ها به خواب می‌روید و از خواب بیدار می‌شوید.

برخی از این کلبه‌های جنگلی تمام امکانات و تجهیزات لازم برای یک اقامت همه چیز تمام را دارند و بعضی از آن‌ها، فرصت تجربه یک سفر بکر را در اختیارتان قرار می‌دهند. تا اندازه‌ای که در این کلبه‌ها تنها به امکانات اولیه زندگی مانند آب چشمه، موتور برقی و بخاری هیزمی دسترسی دارید و دور از هر گونه نمادهای شهری، می‌توانید از حضور در طبیعت نهایت لذت را ببرید.

اما کلبه‌های جنگلی هم وجود دارد که تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت را دارند و دغدغه‌ای از بابت نبود امکانات و تجهیزات برای تان نمی‌سازند. با وجود اینکه این کلبه‌ها در فاصله نسبتا دوری از شهرها ساخته شده اند؛ اما ممکن است به استخر، جکوزی و سونا هم مجهز باشند.

اگر دوست دارید در این نوع از کلبه‌ها اقامتگاه داشته باشید، می‌توانید برای اجاره کلبه چوبی وسط جنگل از سایت هومسا کمک بگیرید.

با هومسا متنوع‌ترین اقامتگاه‌ها در اختیار شماست


اگر دوست دارید در سفر بعدی‌تان در یک کلبه جنگلی یا ویلا لب ساحل اقامت کنید، می‌توانید روی پیشنهادهای هومسا حساب باز کنید. هومسا یک سامانه رزرو آنلاین اقامتگاه در سرتاسر ایران است که امکان انواع اجاره ویلا، اجاره سوئیت، خانه، کلبه، اقامتگاه بوم‌گردی و هتل را در اختیارتان قرار می‌دهد. با کمک هومسا می‌توانید مدت‌ها پیش از سفر، اقامتگاه دلخواه‌تان را در شهر مقصد رزرو کنید و با خیال راحت برای دیگر کارهای سفرتان برنامه‌ریزی انجام دهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها