کد خبر: 535047
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ۱۷:۱۷:۵۱
| |

فرماندار نمین عنوان کرد:

تعیین موقعیت مکانی زمین‌های طرح اقدام‌ملی مسکن در شهرستان نمین

فرماندارشهرستان نمین گفت: موقعیت مکانی و زمین‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان نمین تعیین شده و مشکلات مطروحه در این حوزه به زودی برطرف می‌شود.

تعیین موقعیت مکانی زمین‌های طرح اقدام‌ملی مسکن در شهرستان نمین
کد خبر: 535047
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ۱۷:۱۷:۵۱

طبیب امینی بعد از ظهر شنبه در نشست اصحاب رسانه و فعالین مجازی در نمین در ارتباط با مکان طرح مسکن ملی اظهار کرد: مردم نگران نباشند زمین مناسب انتخاب شده و کارهای اداری در حال انجام است به زودی کار شروع خواهد شد.

به گزارش مهر، وی تصریح کرد: مشکلات مسکن مهر را از نزدیک دیده‌ام اداره راه و شهرسازی و شهرداری نمین به توافق لازم رسیده‌اند تا هفته آینده مدیریت شهرک را شهرداری به عهده خواهد گرفت.

فرماندار نمین با اشاره به مشکلات نان در سطح شهرستان گفت: به طور مداوم در حال بازرسی هستیم تا مردم در تهیه نان سالم مشکلی نداشته باشند.

امینی با اشاره به اینکه باید اصحاب رسانه و قلم خبرهای فرمانداری را از روابط عمومی فرمانداری پیگیر بوده و از انتشار اخبار غیر موثق دوری کنند، افزود: از اصحاب رسانه می‌خواهیم مردم را از فعالیت‌های مسئولین شهرستان مطلع کنند تا مردم نسبت به مملکت و نظام ناامید نشوند.

وی با اشاره به اینکه در مدیریت شهرستان از مسئولان بومی و جوان استفاده خواهیم کرد گفت: مسئولانی که انتخاب خواهند شد باید در شهرستان ساکن و در شرایط بحرانی در اسرع وقت در خدمت مردم باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها