کد خبر: 541380
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۲۱:۳۰:۵۴
| |

نماینده غرب گلستان در مجلس:

غرامت سیل ۹۸ به کشاورزان گلستان پرداخت نشده

نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم تحقق قول دولت قبل به کشاورزان سیل زده، گفت: غرامت آسیب دیدگان کشاورزی در سیل هنوز پرداخت نشده است.

غرامت سیل ۹۸ به کشاورزان گلستان پرداخت نشده
کد خبر: 541380
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۲۱:۳۰:۵۴

دکتر ایری امشب در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رییس جمهور در گرگان برگزار شد با اشاره به ضرورت اصلاح تعرفه ها و مناطق جغرافیایی گرمسیری و سردسیری در موضوع قیمت حامل های انرژی، اظهار کرد: در این حوزه عدالت اجتماعی رعایت نشده و برخی از مناطق استان در محرومیت شدید قرار گرفته اند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه غرامت سیل سال ۹۸ متاسفانه هنوز به کشاورزان پرداخت نشده است، افزود: در زمان سیل مسئولان قول دادند به ازای هر هکتار دو میلیون تومان به کشاورز پرداخت کنند، اما فقط ۵۰ درصد پرداخت شده است و این در حالی است که ارزش پول هم در این مدت کاهش یافته است.

نماینده مردم غرب استان گلستان با تاکید بر اینکه ۶ نفر از شهدای حادثه سیل همچنان پرونده شهادت شان بلاتکلیف ایت، خاطرنشان کرد: متاسفانه در منطقه ما برخی مناطق مثل جنگل را وقف کرده اند که شرعا و قانونا خلاف است. 

ایری با اشاره به اینکه تکمیل و آسفالت جاده دامغان، سفیدچشمه، ویزوار که تنها هشت کیلومتر از آن باقی مانده می تواند این منطقه را به کریدور ترانزیت شمال به جنوب تبدیل کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها