کد خبر: 542140
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۰۹:۳۱:۲۴
| |

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

برخورد با دانه‌درشت‌ها باعث ایجاد امید در مردم می‌شود

محمد سبزی با دلگرم کننده خواندن اقدامات رییس جمهور گفت: با ادامه این روند قطعا مردم هم با دولت همراه و کمک حال در اجرای عدالت فساد ستیزی خواهند بود.

برخورد با دانه‌درشت‌ها باعث ایجاد امید در مردم می‌شود
کد خبر: 542140
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۰۹:۳۱:۲۴

«محمد سبزی»، نماینده مردم ساوه، زرندیه و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس  در رابطه با اقدام دولت و قوه قضاییه در تخریب کاخ‌ها مجلل و آزادسازی سواحل و حاشیه رودخانه‌ها گفت: آزادسازی سواحل و حریم رودخانه‌ها یک اقدام بسیار خوبی بود که دوستان در دولت و قوه قضاییه شروع کردند. 

به گزارش برنا، وی ادامه داد: باید از دستگاه‌های بالادستی و مسئولین رده‌ بالا شروع کنیم، باید از خودمان شروع کنیم. زمانی شما می‌روید و با مفسد مبارزه می‌کنید، اما می‌بینید شخصی در دولت در قوه قضاییه یا در مجلس درحال تخلف و اخلال در امور است. آن‌ وقت مردم با خودشان می‌گویند، چرا این شخص را مجازات نمی‌کنند. پس ابتدا باید از خودمان شروع کنیم. 

سبزی با تمجید از پیش قدمی قوه قضائیه در کمک به دولت جهت آزادسازی مناطق تصرف شده و برخورد با متخلفیت خاطر نشان کرد: قوه محترم قضاییه نیز کار بسیار درستی کردند که از به اصطلاح دانه‌ درشت‌ها شروع کردند. چرا که همه از این مردم هستند. تخلف از هر شخصی باشد قبیح و کار خوب از هر شخصی باشد قابل‌ تقدیر است. البته برخورد با متخلفین جرأتی را می‌خواست که الحمدلله مسئولین جدید کشور این جرات را دارند، این جدیت، مردم را نسبت‌ به نظام و مسئولین امیدوار می‌کند.

نماینده مردم ساوه افزود: اشاره به این نکته لازم است که تخلف فقط در یک دستگاه یا یک استان و سواحل دریا نیست، اما مهم این است که این حرکت قابل‌ تقدیر باید از  جایی آغاز می‌شد. امیدوارم که در هر روستا و شهری که اراضی باکیفیت توسط بعضی متخلفین تصرف‌ شده، به رفع تصرف شود. در این‌ صورت دید مردم به نظام عوض خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به لزوم هماهنگی قوا در اجرای عدالت بیان داشت: وقتی مردم می‌بینند مسئولی تخلف می‌کند جرات تخلف و سرپیچی از قانون را پیدا می‌کنند. اما وقتی با یک مسئول متخلفی برخورد می‌شود، کسی جرات تخلف نخواهد داشت. در این قضایا هر سه قوه باید یکدیگر را یاری کنند و همراه هم باشند. اگر یکی از قوا همراهی نکند، کارها به مشکل می‌خورند. اما الحمدالله امروز قوای سگانه همراه و همدل اند تا مشکلات حل شود.

عضو کمیسیون کشاورزی در رابطه با عمل رییس‌ جمهور به وعده انتخاباتی جهت اجرای عدالت و فساد ستیزی نیز تصریح کرد: الحمدالله آقای رییس‌جمهور با توجه به وعده‌های خود عمل می‌کنند و این برای مردم دلگرم‌کننده است. اما احساس می‌کنم لازم است برخوردها با بی‌عدالتی‌ها بیشتر و با سرعت بالاتر انجام شود. به هر حال عمل به وعده انتخاباتی نشان از صداقت و مردم‌ داری آقای رئیسی دارد و اگر چند حرکت انقلابی به این شکل داشته باشند، قطعا مردم هم با ایشان همراه و کمک حال دولت در اجرای عدالت فساد ستیزی خواهند بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها