کد خبر: 570942
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ۱۲:۴۲:۳۴
| |

ایسوس با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، عملکرد بالایی به لپ تاپ‌های Zenbook می‌دهد

ایسوس لپ تاپ‌های جدید خود در سری زن بوک را با نام‌های Zenbook، Zenbook اس و Zenbook پرو معرفی کرده و قرار است که این سری محصولات در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شوند. این محصولات دارای اخرین پردازنده‌های هیبریدی نسل دوازدهم اینتل خواهند بود.

ایسوس با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، عملکرد بالایی به لپ تاپ‌های Zenbook می‌دهد
کد خبر: 570942
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ۱۲:۴۲:۳۴

ایسوس لپ تاپ‌های جدید خود در سری زن بوک را با نام‌های Zenbook، Zenbook اس و Zenbook پرو معرفی کرده و قرار است که این سری محصولات در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شوند. این محصولات دارای اخرین پردازنده‌های هیبریدی نسل دوازدهم اینتل خواهند بود. پرچم‌دار این سری که Zenbook پرو 16X نام دارد، همراه با پنل اولد ارائه شده است و دارای صفحه نمایش فوق‌العاده خوب 4K خواهد بود. این محصول از مشخصات داخلی قدرتمندی هم استفاده می‌کند و که تتوسط NVIDIA Creator تایید شده است. در دسترس بودن تمام نوت بوک‌های زن بوک ۲۰۲۲ از این ماه به این معنی است که ایسوس برنامه‌های ویژه‌ای برای آن دارد.

ایسوس تعداد زیادی نوت بوک‌های خود را برای سال ۲۰۲۲ رونمایی کرده است و از جمله می‌توانیم به سری‌های پرو و اس اشاره کنیم که با تاییدی روی عملکرد هستند و با خرید آن ها می‌توانید سال‌ها نیاز به خرید لپ تاپ را از بین ببرید. شما می‌توانید این لپ تاپ‌های استاندارد و ابل تبدیل را همراه با دو صفحه نمایش جدید در اندازه‌های ۱۳ و ۱۷.۳ اینچی پوشش دهید. این امکانات نشان می‌دهند که با ارتقای عملکردی نسبت به نسخه‌های گذشته روبرو هستیم و یقینا آن‌ها را دوست خواهید داشت. سری لپ تاپ‌های زن بوک همواره محصولات جالبی هستند که برای تامین نیازهای حرفه‌ای در محل کار و دانشگاه مناسب خواهند بود.

جدیدترین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل

تمام جدیدترین لپ تاپ‌های زن بوک با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل یا Ryzen 6000 کمپانی AMD عرضه می‌شوند. فناوری پردازش گرافیکی سری انویدیا GTX 30 را هم داریم که برای اندازه‌گیری مناسب مدل‌های منتخاب گنجانده شده‌اند. مجموعه‌ای از ایستگاه‌های کاری قابل حمل بسیار توانمند را هم داریم که برای تولید کنندگان محتوا، گیمرها و همه افراد دیگر ایجاد شده‌اند. شما می‌توانید در مقایسه با لپ تاپ لنوو این محصولات را بررسی کرده و ببینید که چه انتخاب‌هایی می‌توانند برای شما مناسب باشند. گیمرها، می‌توانید قیمت لب تاپ اچ پی را نیز مشاهده کرده و دریابند که لپ تاپ‌های ایسوس می‌توانند گزینه مناسب‌تری باشند.

لپ‌تاپ ایسوس

علاوه بر پردازنده‌های جدید، ایسوس از سیستم کولینگ جدید خود هم برای این نسخه‌های استفاده می‌کند تا اطمینان پیدا کند که قدرت لازم برای این لپ تاپ‌ها تامین شده و از نظر خنک سازی هم شرایط خوبی خواهند داشت. این‌ها همه المان‌های جدید این سری نیستند که در سری لپ تاپ‌های ایسوس زن بوک وجود دارند. این شرکت همچنین روی نوت بوک‌ها هم از ظاهری مدرن همراه با لوگوی اصلاح شده بهره برده است تا بتواند بوت بسیار خوبی را فراهم کند. علاوه بر این، لپ تاپ ایسوس Zenbook Pro 16X با پنل اولد و Zenbook پرو 14 Duo را هم داریم که همراه با سیستم جدید آئرودینامیک در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این نامی جذاب برای مکانیزم شیب خودکار جدید ایسوس است که صفحه لمسی ثانویه ScreenPad Plus را با موفقیت ارتقا می‌دهد. حتی می‌توانید از صفحه کلید ایسوس ErgoSense هم استفاده کنید که ارگونومی بهتری را همراه با جریان هوای بهتر برای شما فراهم می‌کند. در ادامه نگاه بهتری به سمت لپ تاپ‌های جدید کمپانی ایسوس خواهیم انداخت. با فروشگاه مقداد آی تی می‌توانید به سارغ لپ تاپ لنوو و برندهای مختلف رفته و از قیمت لب تاپ اچ پی هم اطمینان حاصل کنید. لپ تاپ لنوو در تنوع عالی ارائه می‌شود و سطح خوبی از امکانات را خواهید داشت.

لپ تاپ Zenbook Pro 16X OLED ایسوس

لپ تاپ جدید کمپانی ایسوس را می‌توانید قدرتمندترین لپ تاپ ایسوس تا به امروز معرفی کنیم. شما در این لپ تاپ به پردازنده ۱۴ هسته‌ای نسل دوازدهم اینتل Core i9 دسترسی خواهید داشت که با حداکثر سرعت توربو ۵.۰ گیگاهرتز ارائه شده است. یک پردازنده گرافیکی RTX 3060 انویدیا را هم داریم که می‌تواند قدرت بسیار خوبی را برای پنل ۱۶ اینچی این لپ تاپ فراهم کند. این پنل هم ۶۰ هرتزی بوده و با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و پنل اولد ارائه شده است. کیفیت لپ تاپ هم در حد 4K بوده و با حداکثر میزان روشنایی ۵۵۰ نیت ارائه شده است.

لپ‌تاپ ایسوس

ایسوس در این لپ تاپ تا ۳۲ گیگابایت رم را پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از حافظه سری ۲ ترابایتی هم با پورت PCIe 4.0 برخوردار شوید. همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که پورت‌های معمولی و گزینه‌های اتصال از جمله وای فای 6E هم در این لپ تاپ فراهم شده است و می‌توانید از بلوتوث ۵، تاندربولت ۴ و همچنین پورت‌های USB-A استفاده کنید. حتی اسلات کارت حافظه هم در این لپ تاپ فراهم شده است. همه این امکانات را می‌توانید در یک شانسی آلومینیومی با وزن تنها ۲.۴ کیلوگرم دریافت کنید. برای خنک نگه داشتن همه چیز، ایسوس از راه حل‌های خنک کننده جدید خود استفاده می‌کند و هوای گرم شده از طریق مکانیسم جدید اولترا هم به طور موثر برای لپ تاپ فراهم شده است.

صفحه کلید را می‌توانید ۱۴.۵ میلی‌متر بلندتر کرده و راحت‌تر از آن استفاده کنید. حتی امکان کج کردن ۷ درجه‌ای آن نیز فراهم شده است. این لپ تاپ تمرکز بالایی هم روی المان‌های دیگر خود دارد. لپ تاپ‌های دیگر هم Zenbook Pro 14 Duo OLED و ASUS Zenbook 17-inch نام دارند و در صورت علاقه می‌توانید همراه با پردازنده‌های نسل جدید به سراغ آن‌ها بروید.

خرید از فروشگاه مقداد آی تی

شما می‌توانید برای تهیه لپ تاپ ایسوس و مدل‌های دیگر به سراغ فروشگاه مقداد آی تی بروید. این سایت مرجعی عالی برای مقایسه قیمت لپ تاپ است و بدون مشکل خاصی امکان خرید در هر ابعادی را خواهید داشت. ایسوس لپ تاپ‌های گیمینگ و بالارده خود را با قیمت مناسبی وارد بازار کرده است و می‌توانید سرمایه‌گذاری ارزشمندی روی کسب و کار خود و استفاده از یک لپ تاپ بهتر داشته باشید.

می‌توانید قیمت لب تاپ اچ پی و برندهای دیگر را هم به راحتی از فروشگاه مقداد آی تی دریافت کرده و با مقایسه آن با سطح بودجه خود، یک خرید ایده‌آل را تجربه کنید. تنوع خوبی از لپ تاپ لنوو هم در بازار وجود دارد که با موفقیت می‌توانید به سراغ‌شان بروید. این تنوع هم در پایین رده و هم در بین لپ تاپ‌های گیمینگ این کمپانی دیده می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها