کد خبر: 572859
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۰۵:۲۰:۰۰
| |

اربعین باعث افشای فساد این دو مدیر شد

اربعین باعث افشای فساد این دو مدیر شد
کد خبر: 572859
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۰۵:۲۰:۰۰

مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی گفت: دو مدیر ارشد ایران ایر به علت اهمال در نحوه توزیع بلیت‌های اربعین عزل شدند.

به گزارش فارس، حسین مذنب مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از برکناری دو مدیر ارشد هواپیمایی ایران ایر خبر داد.

وی با اشاره به گزارشات قصور صورت‌گرفته در نحوه فروش بلیت هواپیما برای سفر اربعین حسینی گفت: عدم شفافیت در نحوه و تعداد بلیطت‌های توزیع شده، عدم برنامه‌ریزی مناسب برای اعزام زائرین و نارضایتی مردم از نحوه برخورد در مراکز فروش دلایل برکناری این دو مسوول است.

نماینده تام الاختیار وزیر و دبیر ستاد اجرایی اربعین وزارت راه با اشاره به بررسی عملکرد قبلی مدیران این ایرلاین هوایی توسط بازرسان این وزارتخانه تصریح کرد: دستور عزل یکی از معاونین مدیرعامل و یک مدیر ارشد هواپیمایی هما صادر و به شرکت مذکور ابلاغ شد.

وی با اشاره به دستور وزیر راه و شهرسازی برای برخورد با مدیران اهمال کار یا متخلف بیان کرد: اولویت نخست ما رعایت ضوابط و بخشنامه‌ها و تکریم هر چه بیشتر زوار اربعین است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    خودوزیردزدراه بایدبرکنارشودمفسداصلی رستم وفرزندان هستند

    • سیسمونی مفسدین ارسالی در
      چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

      جناب قاسمی را از انفوان جوانی و دهه ۳۰ میشناسم که از همان وقت پیرو و مقلد کورکورانه و پیرو آقا و رهبری و یک انصر ضد فساد و حامی شفافیت بودند و همواره به پاکدستی و انفاق و روزه داری شهره بودند و در ماجرای مکارم هم باید ابعاد پیچیده نفوذ صهیونیستها و موج سواری تبیین شود تا یکی از سرمایه های این نظام حفظ شود فراموش نکنیم که خود جناب قاسمی بدلیل مبارزه با اون مفسد و مانع از یورو گرفتن ایشان شدند و در این درگیری از ناحیه کمر به شدت آسیب دیدند.

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    کدام مدیر برای این ایام کیسه ندوخته است ؟

  • علی ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    دمت گرم قاسمی.

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    چرت ننویسید اربعین چه کار به فساد خاکبرسرشما که اینقدر مسئول فاسد دارید که نمی تونید جعمش کنید اگر موردی هم رسانه ای میشه تاریخ مصرف این فرد تمام شده ویا بایکی از رسانه مشکل داره که رسانه ای میشه .
    خدا لعنت کنه شمارا که ازدین ما برای منافع خودتان استفاده کردید وهمان قدر دینی هم که داشتیم ازما گرفتید.

  • حبیب ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    بدنه خدا این چیزها و این اعمال در ایران آنچنان طبیعی است که بهش فساد نمی گن و چه خنده دار که با این حرکات احمقانه قصد دارید خودتون رو مبارز با فساد نشون بدید و سرپوش روی فساد واقعی نوه مکارم شیرازی بذارید واقعا مردم رو چی فرض کردید؟ خیلی خنده داره که به اصطلاح لو رفتن این دو مدیر رو هم از برکات آربعین بدونید این یعنی مردم رو هم مثل خودتون هالو فرض کنید

    • یک مشرق نیوزی احمق ارسالی در
      چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

      شما باید بدونید اولا اون دزده نوه جناب مکارم نبوده بلکه نوه برادر ایشونه دوما فساد و دزدی همه جا رخ میده و حتی آیات نهج البلاغه هم اکثرش درباره فساده سوما با این هیاهوها دستاوردهای دولت انغلابی و مجلس جهادی با اون رییس خپل و خرکارش که نتایج خدماتش در بدهیهای شهرداری مشهوده به هیچ وجه زیر سوال نمیره و شما اصلاحطلبها دیگر در سپهر سیاست ایران جایی ندارید ارادتمند شما نوکر پوتین و یک شرقگدا هستم.

  • مطلع ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    حنای تو رنگ نداره داداش
    اینکار بخاطر کم رنگ کردن رسوایی جناب مستطاب شیرازی است

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    كمر بي مسئولين را حسين ( ع ) نابود كند روزنامه ها هر روز خبر دزدي و بي كفايتي مسئولين را فاش مي كند ولي ......... طرف از آنجا عزل و سمت بهتري مي گيرد .......

  • علی اکرم پولادی ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    توزیع ارز زائرین امام حسین از سوراخ یک زیر زمین و دعای خیر! زائران در زمان حسن فریدون که یادت هست . رفیق جزایری

  • مژگان ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    خدا قوت بابا فقط اوناییکه کمی در راستای نیات شما سر نمیدن جهادی برخورد میشه بقیه که از خودتونن ماست مالی میکنید .

  • دکتر جعفر ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    ادروغگویان ریاکاران و شارلاتانها و دیگر فاسدان همه نوکران و کارگذاران شیطان و در حقیقت بدترین دشمن الله هستند.
    اینهمه فاسد و فساد فقط در یک حکومت شیطانی میتواند رشد کند والا اگر اینچنین نبود در همان ده سال اول بعد از عنقلاب باید این حکومت پاکترین میشد!
    ضمنا نتیجه و عمل هر کاری مهم است نه شعار و تعریف آن. مگر برای دیگر مفسدان که گرفتار و محکوم هم شده اند چه مجازات جدی دیده اند که بقیه هم درس بگیرند؟!

  • mahdi ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    لعنت به شما اصلاح طلبان خبیث اصلا در زمان روحانی و خاتمی و هاشمی هیچ مسئولی دزد نبود دزدی از زمان اقای رئیسی مرسوم بوده بیشترین اختلاس ها و گم شدن پول ها در زمان روحانی عزیزتون این سرسپرده نفوذی سرخه ای بوده

  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱

    فساد در فساد کفتار راه راه یا گفتار گل گلی یکی هستند خدا کمر هشون خورد کنه اینها از هر موقعیتی سواستفاد ه میکنند حالا مکارم شیرازی یا اقازادهه ویا برادر زاده ایشان باشه مهم جیب خودشونه.......

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها