کد خبر: 573906
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۱۴:۰۲:۲۲
| |

تور پاریس، پرطرفدارترین مقصد اروپایی در سال 1401

۹۸ درصد از مسافرانی که تور پاریس ایوار را تجربه کرده‌اند و دیدگاه خود را بر روی وبسایت این آژانس ثبت کرده‌اند، نمره خیلی خوب و عالی را به سفر خود داده‌اند.

تور پاریس، پرطرفدارترین مقصد اروپایی در سال 1401
کد خبر: 573906
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۱۴:۰۲:۲۲

به گزارش آژانس هواپیمایی ایوار، ۹۸ درصد از مسافرانی که تور پاریس ایوار را تجربه کرده‌اند و دیدگاه خود را بر روی وبسایت این آژانس ثبت کرده‌اند، نمره خیلی خوب و عالی را به سفر خود داده‌اند.

ایوار به عنوان مجری مستقیم تور اروپا، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با تورهای دانشجویی آغاز کرده است. در طی این سال‌ها، تور پاریس، به عنوان پرطرفدارترین محصول ایوار شناخته می‌شود. تا قبل از شیوع کرونا، تورهای پاریس به صورت هفتگی اجرا می‌شد و پس از گسترش واکسیناسیون و باز شدن مرز‌های کشور فرانسه، تورهای پاریس ایوار هر دو هفته یکبار در طول سال اجرا شده است.

تور پاریس ایوار، یک سفر ۸ روزه تک مسیره به کشور فرانسه است که تا به امروز، بیش از ۴۰۰ مرتبه اجرا شده است. این عدد، صرفا تعداد تور تک پاریس ایوار است و با احتساب تورهای ترکیبی که یکی از مقاصد آن شهر پاریس است، به بیش از ۱۰۰۰ مرتبه می‌رسد.

طی ۳ سالی که امکان امتیازدهی و ثبت دیدگاه مسافران بر روی وبسایت ایوار فعال شده است، بیش از ۷۰۰ مسافر، دیدگاه خود در ارتباط با سفر خود را درج کرده‌اند که از این تعداد بیش از ۹۸٪  مسافران یعنی حدود ۶۸۷ نفر، نمره خیلی خوب و عالی را به سفر خود داده‌اند و فقط ۲ نفر، سفر خود را ضعیف ارزیابی کرده‌اند.

خدمات تور پاریس چیست؟

اگرچه خدمات هر سفر در فصل‌های مختلف ممکن است متنوع باشد، اما در سال ۱۴۰۱، تمامی تورهای پاریس ایوار اقامت خود را در هتل ۵ ستاره پولمن لدفانس و پرواز خود را با ایرلاین ترکیش تجربه کرده‌اند. همچنین در تمامی سفرها، راهنمای فارسی زبان از تهران تا تهران در کنار گروه بوده است. گشت‌های پانورامیک و همچنین بعضی گشت‌های نیم روزه که شامل ورودیه می‌شوند نیز در بعضی فصول شامل پکیج تورهای پاریس ویک می‌شوند. سایر خدمات مانند بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، راهنمایان محلی و خدمات ویزای شینگن و ... از جمله خدماتی است که بر روی تمامی تورهای اروپای ایوار یکسان است.

گشت‌های اختیاری نظیر دیزنی‌لند پاریس، بازدید از کاخ ورسای، بازدید یک روزه از شهر بروکسل (بلژیک) و ... از دیگر خدماتی است که در تورهای پاریس انجام پذیرفته است.

قیمت تور پاریس ایوار

اگرچه تورهای پاریس ایوار در شهریورماه، به تکمیل ظرفیت رسید و تا نوروز ۱۴۰۲، هیچ تور پاریس ۸ روز‌ه‌ای بر روی وبسایت موجود نیست، اما میانگین قیمتی تورهای ۸ روزه پاریس در سال ۱۴۰۱، حدود ۵۰ میلیون تومان بوده است. البته این هزینه به صورت ریالی و ارزی مجزا از مسافران دریافت می‌شود.

مدارک مورد نیاز تور پاریس

غیر از مدارک معمول نظیر شناسنامه، کارت ملی، عکس، گذرنامه، نیاز به کارکرد حساب‌ بانکی با حداقل موجودی ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد. همچنین سند‌های ملکی و مدارک شغلی، بخش مهمی از مدارکی است که باید برای تور فرانسه آماده کنید.

حضور کلیه مسافرین (به جز افراد زیر ۱۲ سال) جهت انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری VFS الزامی است ولی همسفرانی که در ۵۹ ماه گذشته آخرین ویزای خود را از فرانسه دریافت نموده‌اند نیاز به انگشت‌نگاری در مرکز انگشت‌نگاری نداشته و این امکان را دارند که به‌صورت غیرحضوری درخواست ویزا نمایند. مانند تمامی تورهای اروپایی، برای دریافت ویزای شینگن فرانسه ، ضمانتنامه بازگشت از سفر نیز جزئی از مدارک محسوب می‌شود. ضمانتنامه، مبلغی است که در حساب خود شما بلوکه می‌شود و در هنگام بازگشت شما از سفر آزاد خواهد شد. این مبلغ از ۲۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود و با توجه به مدارک شما امکان افزایش خواهد داشت.

رویای سفر به پاریس، کتاب راهنمای سفر ایوار

در سال ۱۴۰۰ و در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا، اولین کتاب راهنمای سفر ایوار تحت عنوان «رویای سفر، پاریس» در تیراژ ۱۰۰۰ نسخه و با همکاری فصلنامه گیلگمش، توسط انتشارات رهسپاران منتشر و در کتاب‌فروشی‌ها و شهر کتاب سراسر کشور در اختیار دوستداران این شهر رویایی قرار گرفت. این کتاب به همراه نقشه، به نحوی تدوین شده است که تمام نیاز‌ها و اطلاعات مورد نیاز یک مسافر پاریس را براورده سازد. همچنین، کسانی که به تاریخ و فرهنگ فرانسه و رابطه تاریخی ایران و فرانسه علاقه‌مندند از این کتاب بیشترین استفاده را خواهند برد. 

ایوار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها