کد خبر: 577843
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ۱۴:۲۹:۰۴
| |

آگهی

عسل گون خوانسار جهانی شد

عسل به عنوان یک شیرین کننده و به عنوان یک درمان دارویی باستانی در ایران و عسل گون خوانسار مشهد شیراز به دلیل فواید متعدد آن برای مو و پوست، برای اهداف زیبایی نیز استفاده می شود.

عسل گون خوانسار جهانی شد
کد خبر: 577843
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ۱۴:۲۹:۰۴

عسل به عنوان یک شیرین کننده و به عنوان یک درمان دارویی باستانی در ایران و عسل گون خوانسار مشهد شیراز به دلیل فواید متعدد آن برای مو و پوست، برای اهداف زیبایی نیز استفاده می شود. یکی از خواص جالب عسل مثل عسل کوهی بلوچستان سطح pH آن است که برای جلوگیری از هر نوع فسادی عالی است و بسیاری از فرهنگها در سراسر جهان از عسل برای حفظ میوه های خود استفاده می کنند و در سایت آراد برندینگ یک دستور العمل ساده برای شروع با تهیه کنسرو میوه با عسل وجود دارد.

عسل طبیعی به خاصیت ضد التهابی و ضد باکتریایی خود شناخته شده است، به بخشی از بسیاری از درمانهای خانگی محبوب برای التیام زخمها و جلوگیری از حمله عوامل بیماری زا خارجی به سلولهای آسیب دیده بدن شما تبدیل شده است و عسل سرشار از مقادیر فراوان فروکتوز و گلوکز است و سرشار از کالریهای سالم است.

حدود یک قاشق چای خوری عسل به ویژه عسل گون قرمز می تواند در مجموع 43 کالری برای شما تامین کند و ایرانیان از حدود 5000 سال پیش از عسل به عنوان درمانی برای بیماریهای تنفسی و گوارشی استفاده می کردند. رنگ این نوع عسل معمولا در هر منطقه متفاوت خواهد بود اما به طور متوسط از زرد روشت تا قهوه ای روشن رنگ این عسل می تواند متغیر باشد و با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه این عسل با ررنگ خاص خودش تولید می شود.

قیمت عسل گون

امروزه با توجه به افزایش میزان تقاضا برای عسل و همینطور افزایش تولیدات عسل گون، این محصول با کیفیتهای عالی در مراکز فروش و پخش مواد غذایی با قیمتهای مناسبی برای مشتریان ارائه شود.

البته برخی از عوامل در بازار وجود دارند که م توانند بر قیمت عسل گون اثر گذار باشند و نرخ این محصول را دچار تغییرات کنند که اولین عامل نوسانات نرخ ارز و طلا می باشد که با افزایش نرخ ارز نرخ اکثر محصولات و مواد غذایی افزایش می یابد.

نوع بسته بندی و وزن محصول تولید شده نیز می تواند بر قیمت اثر گذار باشد و از آنجایی که این محصول در بازار سراسر کشور به فروش می رسد نرخ و هزینه های حمل و نقل کالا ممکن است که بر روی قیمت این محصول اثر بگذارد.

2

هزینه های جانبی در زمان تولید و کشت عسل کوهی و سایر عوامل در مرکز تولیدی و زنبورداری نیز می تواند عامل به حساب بیادی که قیمت عسل گون را تحت تاثیر قرار دهد.

البته امروزه مرغوب ترین نمونه های تولید شده عسل گون علاوه بر توزیع در سراسر کشور به کشورهای خارجی نیز صادر می شود و حجم بالایی از کالاهای صادراتی مربوط به عسل گون می باشد که تولید کنندگان آن در این بین سهم بالایی از کالاهای صادراتی را به تولیدات خود اختصاص داده اند.

لازم بدانید هنگامی که عسل طبیعی را به درون آب می ریزید، عسل به سرعت به ته آب فرو می رود و در آن شناور نمی ماند، اغلب نمونه های تقلبی عسل به دلیل این که شیره نبات می باشند در آب شناور می مانند و یا اگر از آب داغ استفاده کنید می بینید که رنگ آب تغییر می کند، در صورتی که عسل طبیعی به هیچ وجه رنگ آب را دچار تغییر نمی کند.

عسل گون خوانسار

آنتی اکسیدانها به عنوان پاک کننده های رادیکالهای متحرک شناخته می شوند و به لطف آنتی اکسیدانهای موجود در عسل گون خوانسار، مسئول کاهش خطر آسیب رادیکالهای متحرک هستند که می توانند به عنوان عاملی برای التهاب روده ها عمل کنند و بیشتر منجر به سوء هاضمه شوند.

عسل، که آشکارا سرشار از آنتی اکسیدان است، می تواند یک انتخاب عالی برای درمان سوء هاضمه باشد و مصرف عسل مانند عسل کوهی وحشی برای مقابله با رفلاکس اسید نیز مفید است.

3

رفلاکس اسید یک مشکل گوارشی است که زمانی رخ می دهد که اسیدهای معده باعث تحریک پوشش لوله غذا می شوند و جدا از محتوای آنتی اکسیدانی موجود در عسل، که از آسیب رادیکالهای آزاد به سلولهای لوله غذای شما جلوگیری می کند، بافت عسل خود به عنوان یک غشای مخاطی عمل می کند و می تواند باعث تسکین طولانی مدت ناراحتی ناشی از ریفلاکس شود.

با توجه به تحقیقاتی که در آن عسل بر روی یک داروی سرماخوردگی به نام دکسترومتورفان آزمایش شد، پیشنهاد شد که عسل به عنوان یکی از مطلوب‌ترین درمانها برای درمان سرماخوردگی و سرفه محسوب می‌شود و عسل به ویژه عسل خشک پونه به عنوان یک سرکوب کننده موثر سرفه عمل می کند و به دلیل در دسترس بودن زیاد آن در سراسر جهان به طور گسترده مصرف می شود و بافت چسبناک عسل همچنین برای رهایی از تحریکات ناشی از تشکیل مخاط در گلو در هنگام سرفه مناسب است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها