کد خبر: 579009
|
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۱۵:۱۹:۲۹
| |

وزیر اقتصاد:

خروج از بنگاه‌داری غیرضرور بانک‌ها یک ضرورت است

وزیر اقتصاد در مراسم اخداث شهرک زنجیره فتوولتائیک انرژی‌های تجدیدپذیر ایران در ماهان گفت: طی شش‌ماه گذشته نزدیک به ۱۱۳هزار فعال اقتصادی بدون حتی یکبار مراجعه‌کردن به هیچ دستگاهی به شکل بر خط مجوزهای کسب‌وکار خود را دریافت کردند.

خروج از بنگاه‌داری غیرضرور بانک‌ها یک ضرورت است
کد خبر: 579009
|
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۱۵:۱۹:۲۹

سیداحسان خاندوزی امروز در آیین آغاز عملیات احداث شهرک زنجیره فتوولتائیک انرژی‌های تجدیدپذیر ایران در ماهان حضور یافت.

​به گزارش فارس، وی در این مراسم اظهار داشت:

*طی ماه‌های گذشته با تلاش دولتمردان دولت سیزدهم و همت بخش خصوصی پروژه‌های با اشتغالزایی بالایی به بهره‌برداری رسیده است.

*تجلیل واقعی از مقام حاج‌قاسم برای ما و کسانی که مسؤولیت اجرایی بر دوش‌مان هست به این معناست که بتوانیم مدیریت تحول‌گرا، شجاعانه و مخلصانه را در عمل محقق کنیم.

*این موضوع موجب شده مسیرهای پیشرفت ما بسیار کند شود و قلم‌های مدیران اجرایی کشور را لرزان کرده که پای تصمیمات مهم و تحول‌آفرین را امضا کنند.

*طی شش‌ماه گذشته نزدیک به ۱۱۳هزار فعال اقتصادی بدون حتی یکبار مراجعه‌کردن به هیچ دستگاهی به شکل بر خط مجوزهای کسب‌وکار خود را دریافت کردند و این عدد سال گذشته صفر بود و این مسأله نویدبخش آن است که ما به سمت یک چرخش نظام اداری کشور حرکت می‌کنیم، هرچند سرعت کم است اما  تحول آغاز شده است.

*در یک سال گذشته در استان کرمان بیش از ۵۹۰ پروژه را در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ داشته‌ایم و این پروژه‌ها با یک روش نوین ‌و در مجاری کاملا شفاف و دقیق اجرا می‌شود.

*طی شش‌ماه ۵۶۰ میلیارد تومان از محل مالیاتی که از استان کرمان در تهران و پایتخت وصول می‌شود به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگشت داده شده است.

*خروج از بنگاه‌داری غیرضرور بانک‌ها یک ضرورت است اما در کنار آن باید باب ورود به سرمایه‌گذاری جدید در بانک‌های کشور ایجاد شود و بنگاه‌زایی بانک‌ها نه فقط در حوزه بانک‌های دولتی بلکه باید در حوزه بانک‌های خصوصی نیز باشد و این یک ضرورت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها