کد خبر: 597571
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۱۱:۵۶:۳۳
| |

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس دولت:

دولت اقدامات قابل‌توجهی برای رفع محرومیت، اشتغالزایی و سایر بخش‌های اقتصادی انجام داده

معاون پارلمانی رئیس دولت اظهار کرد: دولت دکتر رئیسی در یک سال و نیم اخیر اقدامات قابل‌توجهی برای رفع محرومیت، اشتغالزایی و سایر بخش‌های اقتصادی انجام داده است.

دولت اقدامات قابل‌توجهی برای رفع محرومیت، اشتغالزایی و سایر بخش‌های اقتصادی انجام داده
کد خبر: 597571
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۱۱:۵۶:۳۳

 سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر این‌که «دولت عزم راسخی برای جبران برخی از کاستی‌ها و کمبودها دارد» اظهار داشت: حضرت آقا در دیدار اخیرشان با بیان اینکه در دهه ۹۰ رشد اقتصادی نداشتیم به الزامات رشد اقتصادی اشاره کردند که اقدام برای تحقق این الزامات برای همه مسئولین یک تکلیف است، اگر رهبری از افزایش بهره وری و کارآمدی سخن گفتند باید مدیران تلاش کنند تا کارکنان بیش از گذشته به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم و جلب رضایت ارباب رجوع باشند.

به گزارش مهر، وی با تاکید بر این‌که «رفع مشکلات و جبران کمبودها نیازمند مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است» خاطرنشان کرد: با روال عادی و دیوان‌سالاری پیچیده اداری نمی‌توان موفقیت چندانی در پیشبرد امور داشت لازم است با نوآوری، خلاقیت و ابتکار در مسیر حل و فصل مشکلات و پیشرفت و آبادانی کشور گام برداشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت مردمی در یک سال و نیم گذشته اظهار داشت: دولت در این مدت در کنار پرداخت بدهی‌های به ارث رسیده از قبل و مدیریت مسائل جاری کشور و تأمین نیازمندی‌های مردم، سرمایه گذاری‌های بزرگی را در عرصه‌های مختلف صنعتی، نفت و انرژی و کشاورزی و معدن آغاز کرده است و بر اساس گزارش اساتید اقتصاد، شاخص‌های اقتصادی در غالب حوزه‌ها روند مثبت پیدا کرده است.

وی با تاکید بر «اهتمام دولت مردمی و شخص آیت الله رئیسی به محرومیت زدایی»، گفت: امروز همه اعضای دولت نسبت به محرومیت زدایی از سیستان و بلوچستان از انگیزه لازم برخوردار هستند و مسئولیت خود را در این حوزه با جدیت دنبال می‌کنند.

 

حسینی گفت: مشکلات و گرفتاری‌های زیادی از دهه گذشته بجا مانده است و بسیاری از پروژه‌های عمرانی و زیر بنایی که حتی برخی بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند، به حال خود رها شده بودند و دولت تحول گرا مصمم است با روحیه جهادی این طرح‌ها را تکمیل و در دسترس استفاده عموم قرار دهد. دولت دکتر رئیسی در یک سال و نیم اخیر اقدامات قابل‌توجهی برای رفع محرومیت، اشتغالزایی و سایر بخش‌های اقتصادی انجام داده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها