کد خبر: 606055
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۱۵:۴۲:۵۷
| |

اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد:

ورود بنیاد مسکن به موضوع بافت فرسوده تهران

به گفته رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، برای تحقق طرح مقاومت‌سازی مسکن روستایی، سالیانه باید ٢٠٠ هزار واحد روستایی ساخته شود و در حال حاضر در سطح کشور بیش از ٢۴۵ هزار مسکن روستایی در حال ساخت است.

ورود بنیاد مسکن به موضوع بافت فرسوده تهران
کد خبر: 606055
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۱۵:۴۲:۵۷

اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تمام اقدامات انجام شده در بنیاد مسکن در حوزه مسکن روستایی در این جهت است که در افق ١۴١٠ جشن مقاومت سازی مسکن روستایی در کشور را بگیریم که در این افق حتی یک واحد روستایی غیرمقاوم در کشور وجود نداشته باشد و برای تحقق این هدف سالیانه باید ٢٠٠ هزار واحد روستایی ساخته شود و در حال حاضر در سطح کشور بیش از ٢۴۵ هزار مسکن روستایی در حال ساخت است. 

به گزارش ایلنا، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلام ادامه داد: با همکاری شهرداری تهران، بنیاد مسکن وارد نوسازی بافت فرسوده شده و ١١ هزار و ٢٣٠ واحد در مناطق بافت فرسوده تهران در حال ساخت است و همچنین علاوه بر بافت فرسوده تهران در مجموع در سطح کشور ١٠۴ هزار و ٢٢٠ واحد شهری در قالب نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در دست اجرا است. 

نیکزاد افزود: در حال حاضر بنیاد مسکن به طور مجموع در بخش مسکن روستایی و شهری در حال ساخت ٣۶١ هزار و ٢١٣ واحد است و دوره ساخت مسکن روستایی یکساله و مسکن شهری دو ساله است و متعهد هستیم در این مدت زمان واحدها را به مردم تحویل دهیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه موجودی و گردش مالی حساب ١٠٠ امام چقدر است، گفت: این حساب متعلق به مردم است و موجودی آن بینهایت بوده و سرمایه اجتماعی بوده و با اجرای هر پروژه‌ای موجودی آن بیشتر هم می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها