کد خبر: 606326
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۲۲:۱۰:۲۴
| |

پیش‌بینی رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران:

امسال، برای مستاجران آرام‌تر خواهد بود

به گفته رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران، امسال سال آرام‌تری برای مستاجران خواهد بود و اجاره‌بها افزایش قیمت کمی خواهد داشت.

امسال، برای مستاجران آرام‌تر خواهد بود
کد خبر: 606326
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۲۲:۱۰:۲۴

کیانوش گودرزی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: به نظر می‌رسد امسال سال آرام تری در خصوص نرخ اجاره بها داشته باشیم لذا پیش بینی می کنم نرخ ها مانند اواخر سال گذشته باشد و افزایش قیمت کمی داشته باشند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، کیانوش گودرزی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران در خصوص افزایش نرخ اجاره بها در ۱۴۰۲ و اقدامات احتمالی دولت در خصوص تعیین سقف اجاره‌بها گفت: تجربه تعیین سقف اجاره بها در دوسال گذشته نیز موفقیت آمیز نبود و نمی تواند به عنوان یک راه حل اساسی در طرح ساماندهی بازار اجاره بها در دستور کار قرار بگیرد اما باید در مجموع دید برنامه های دولت برای امسال چیست و تا چه اندازه راهگشا خواهد بود؟

گودرزی با بیان این موضوع که فصل جابجایی مستاجران از خرداد ماه آغاز می شود، ادامه داد: امیدوارم امسال شاهد رشد بی اندازه نرخ اجاره‌بها نباشیم البته با توجه به اینکه قبل از سال مسکن سقف رشد خود را زد فکر نمی کنم برای با قرار گرفتن در فصل جابجایی ها افزایش نرخ مجددی داشته باشیم. 

وی ادامه داد: فعلا خوشبختانه هیاهویی برای شتاب رشد نرخ اجاره بها در بازار مسکن دیده نمی شود، بر خلاف سال های قبل که انتظارات تورمی در بحث گرانی اجاره بها وجود داشت، امسال سال آرام تری تا این لحظه در پیش داشتیم که امیدوارم ادامه دار باشد و حداقل وضعیت مانند اواخر سال ۱۴۰۱ باشد.

به گفته وی، چون در ماه های پایانی سال گذشته رشد بی رویه ای در حوزه مسکن داشتیم از همین رو پیش بینی می کنیم که امسال تغییری نداشته باشیم یا حداقل افزایش قیمت کمی باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها