کد خبر: 610374
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ۱۶:۲۰:۵۴
| |

روزنامه دنیای اقتصاد هشدار داد:

چرا کسب‌وکارهای فروش موبایل رو به تعطیلی است؟

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: واردکنندگان مذکور با گلایه از این اقدام سازمان امور مالیاتی، معتقدند که سود واقعی این بازار برای بازیگران رسمی، بسیار کمتر از آن چیزی است که ادعا می‌شود و چنانچه این رویکرد تداوم یابد، کسب‌وکارهای زیادی در آستانه تعطیلی قرار خواهند گرفت.

چرا کسب‌وکارهای فروش موبایل رو به تعطیلی است؟
کد خبر: 610374
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ۱۶:۲۰:۵۴

روزنامه دنیای اقتصاد نسبت به تعطیل شدن کسب‌وکارها در حوزه فروش تلفن‌همراه هشدار داده و مالیات‌های سنگین و بی‌قاعده را چالش جدید واردکنندگان موبایل دانسته است.

به گزارش دنیای اقتصاد، اظهارات برخی شرکت‌های واردکننده موبایل حاکی از آن است که گویا ممیزان سازمان امور مالیاتی اخیرا با طرح ادعاهای نه چندان دقیق‌، صحت صورت‌های مالی دفتری آنها را زیر سوال برده‌اند. طبق آنچه این شرکت‌ها اعلام کرده‌اند، ممیزان مالیاتی، سود اعلامی از سوی شمار زیادی از شرکت‌های واردکننده را رد کرده و مالیات‌های سنگین و زیادی برای آنها بریده‌اند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: واردکنندگان مذکور با گلایه از این اقدام سازمان امور مالیاتی، معتقدند که سود واقعی این بازار برای بازیگران رسمی، بسیار کمتر از آن چیزی است که ادعا می‌شود و چنانچه این رویکرد تداوم یابد، کسب‌وکارهای زیادی در آستانه تعطیلی قرار خواهند گرفت. آنها با تاکید بر آنکه نوسانات بازار و تصمیمات خلق‌الساعه‌ای که برخی کالاها را در بازار نایاب می‌کند، به کام هیچ‌کسی جز واسطه‌های غیررسمی و دلالان نبوده است، خواستار آن هستند تا محاسبه مالیات شرکت‌های رسمی واردکننده موبایل، طبق آنچه صریحا در بخشنامه‌های این سازمان آمده، عمل شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها