کد خبر: 611861
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۱۶:۲۱:۰۰
| |

انگ جدید روزنامه کیهان به رسانه‌های اصلاح‌طلب

روزنامه کیهان نوشت: جو‌سازی رسانه‌های زنجیره‌ای علیه قانون مالیات بر سوداگری در حالی است که این قانون تنها یک درصد دلال دانه‌درشت را هدف قرار داده و آیا بین این رسانه‌ها و دلالان، نسبتی وجود دارد؟

انگ جدید روزنامه کیهان به رسانه‌های اصلاح‌طلب
کد خبر: 611861
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۱۶:۲۱:۰۰

روزنامه کیهان با حمایت از طرح مالیات بر عایدی سرمایه، انگ جدید به رسانه‌های اصلاح‌طلب زد.

به گزارش کیهان، با وجود نقش برجسته مالیات بر عایدی سرمایه در کنترل سوداگری و تورم و با وجود سابقه اجرا در نزدیک به 200 کشور طی ده‌ها سال، روزنامه‌های آرمان، تعادل، اعتماد، سازندگی، دنیای اقتصاد و سایت‌های انتخاب و انصاف‌نیوز به همراه برخی دیگر از رسانه‌ها و افراد وابسته به این جریان، از اصلی‌ترین منتقدان این قانون بوده‌اند...دقت کنید که با استفاده از تعابیری مانند خراج و نقشه‌ کشیدن برای گرفتن مالیات، به‌گونه‌ای القا می‌شود که گویا این مالیات به زیان مردم است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: برخلاف ادعای رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی، طرح مالیات بر عایدی سرمایه نه به اموال و دارایی‌های مردم و نه به تجارت و کسب‌وکار آنها دخلی دارد، بلکه این طرح قرار است دلالان و سفته‌بازان زیر ذره‌بین قرار دهد. جو‌سازی رسانه‌های زنجیره‌ای علیه قانون مالیات بر سوداگری در حالی است که این قانون تنها یک درصد دلال دانه‌درشت را هدف قرار داده و آیا بین این رسانه‌ها و دلالان، نسبتی وجود دارد؟ 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها