کد خبر: 616803
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۹ ۱۶:۲۰:۳۰
| |

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد:

نقش سامانه معاملات املاک و کد رهگیری رایگان در ساماندهی بازار اجاره

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درمورد سامانه معاملات املاک گفت: مستاجران با حذف برخی هزینه‌های غیرضروری ، می‌توانند با قیمت مناسب مسکن اجاره کنند و چون سایت زیر نظر وزارت راه و شهرسازی است برای مردم اطمینان‌ بخش خواهد بود.

نقش سامانه معاملات املاک و کد رهگیری رایگان در ساماندهی بازار اجاره
کد خبر: 616803
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۹ ۱۶:۲۰:۳۰

 سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به راه اندازی سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور و ارائه کد رهگیری رایگان گفت: با این اقدام ، مستاجران با حذف برخی هزینه‌های غیرضروری ، می‌توانند با قیمت مناسب مسکن اجاره کنند و چون سایت زیر نظر وزارت راه و شهرسازی است برای مردم اطمینان‌ بخش خواهد بود.

به گزارش جمهوریت، وی ضمن اشاره‌ به اقدام وزارت راه و شهرسازی در راه اندازی سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور بیان کرد: این سامانه خوبی است البته اگر بخش خصوصی نیز درگیر ماجرا شود ، کارآیی بیشتری خواهد داشت.

وی بیان داشت: با نظارت جدی‌تر وزارت راه و شهرسازی ، مدیریت بازار اجاره در مسیر بهتری قرار می‌گیرد و کمک شایانی به مستاجران خواهد شد و درصد افزایش اجاره‌بها هم کنترل می شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بسیاری از مستاجران با مشکلات زیادی مواجه هستند و با اجاره بها نیز با نوسانات غیرمنتظره بازار ، بالا می‌رود ، ادامه داد: با این اقدام وزارت راه و شهرسازی مستاجران با حذف برخی هزینه‌های غیرضروری می‌توانند با قیمت مناسب مسکن اجاره کنند و چون سایت زیر نظر این وزارتخانه است برای آنها اطمینان‌بخش خواهد بود.

 میرتاج الدینی ضمن ارائه پیشنهادی به وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکلات موجران و مستاجران گفت: باید گزینه‌ای در نظر بگیرند تا افرادی که خانه خالی دارند اطلاعات خود را در این سایت بارگذاری کنند و برای کسانی که داوطلبانه این کار را انجام دهند معافیت های مالیاتی در نظر گرفته شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها