کد خبر: 619762
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۲۱:۲۰:۲۲
| |

روزنامه جوان:

خدمات بد برند‌های ایرانی لوازم‌خانگی بلای جان مصرف‌کنندگان شده؛ هیچ نظارتی هم نیست

یک روزنامه اصولگرا نوشت: از خلف وعده تولیدکنندگان که بگذریم، خدمات بد و سرویس‌دهی نامناسب برند‌های ایرانی و خدمات پس از فروش آن‌ها بلای جان مصرف‌کنندگان شده است که متأسفانه هیچ نهاد نظارتی پاسخگو نیست.

خدمات بد برند‌های ایرانی لوازم‌خانگی بلای جان مصرف‌کنندگان شده؛ هیچ نظارتی هم نیست
کد خبر: 619762
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۲۱:۲۰:۲۲

روزنامه جوان از تضییع حقوق‌ مصرف‌کنندگان در صنعت لوازم خانگی انتقاد کرده است.

به گزارش جوان، از خلف وعده تولیدکنندگان که بگذریم، خدمات بد و سرویس‌دهی نامناسب برند‌های ایرانی و خدمات پس از فروش آن‌ها بلای جان مصرف‌کنندگان شده است که متأسفانه هیچ نهاد نظارتی پاسخگو نیست. 

این روزنامه افزوده است: بر کسی پوشیده نی تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی بلای جان مصرف‌کنندگان شده‌اند است که قیمت‌های لوازم خانگی در چهار سال اخ تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی بلای جان مصرف‌کنندگان شده‌اند یر نجومی شده است و قدرت خرید مردم حتی به ساده‌ترین وسیله برقی هم کفاف نمی‌دهد. در چنین شرایطی حمایت بی‌چون و چرای دولت از این صنعت، تضییع حقوق مصرف‌کننده است؛ همان حقوقی که در صنعت خودرو بیش از پنج دهه است نادیده گرفته شده و متأسفانه به صنعت لوازم خانگی تسری پیدا کرده است. اکنون این سؤال مطرح است که تا چه زمان این صنعتگران می‌توانند ادامه حیات داشته باشند و همچنان برای طرح‌های به ظاهر حمایتی‌شان برای تولید شرط و شروط قائل شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها