کد خبر: 621857
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

گلایه کیهان از مسئولان دولتی، قضایی و امنیتی؛ چرا اجازه دادید سلاح‌ورزی بر صندلی ریاست اتاق بازرگانی تکیه زند

روزنامه کیهان نوشت: فردی که سال گذشته در سیاسی‌ترین اقدامات و اظهارنظرات، سقوط جمهوری اسلامی را آرزو کرده بود دیروز در سایه ترک‌فعل برخی مسئولان دولتی، قضائی و امنیتی بر صندلی ریاست اتاق بازرگانی نشست!

گلایه  کیهان از مسئولان دولتی، قضایی و امنیتی؛ چرا اجازه دادید سلاح‌ورزی بر صندلی ریاست اتاق بازرگانی تکیه زند
کد خبر: 621857
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۹:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان از مسئولان دولتی، قضایی و امنیتی گلایه کرده که چرا اجازه داده‌اند حسین سلاح‌ورزی بر صندلی ریاست اتاق بازرگانی تکیه زند.

به گزارش کیهان، فردی که سال گذشته در سیاسی‌ترین اقدامات و اظهارنظرات، سقوط جمهوری اسلامی را آرزو کرده بود دیروز در سایه ترک‌فعل برخی مسئولان دولتی، قضائی و امنیتی بر صندلی ریاست اتاق بازرگانی نشست! در حالی که منتخب غیرقانونی اتاق بازرگانی ایران با قلدری و سیاسی‌کاری خود و حامیانش مقابل رأی مراجع نظارتی کشور ایستاده و در جلسه دیروز یک‌شنبه هیئت نمایندگان اتاق حاضر شده است وزرای دولت در شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی با عدم اجرای وظایف قانونی خود به اتخاذ مواضع دوپهلو و حتی سکوت در این حوزه اکتفا می‌کنند.

این روزنامه افزوده است: وزیر جدید صمت در حالی به‌عنوان رئیس شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی به وظیفه قانونی خود عمل نکرده است که برای نمایندگان  مجلس شورای اسلامی از کمیسیون اقتصادی گرفته تا کمیسیون اصل 90 مجلس موضوع تخلفات انتخابات اتاق بازرگانی محرز شده و نمایندگان مطالبه قانونی ابطال انتخابات ریاست اتاق و همچنین سایر اقدامات قضایی را در این خصوص مطرح کرده‌اند. البته به‌نظر می‌رسد مجلس و دستگاه قضا هم به‌عنوان مدعی‌العموم باید در مورد این ترک‌فعل اقدامات مقتضی را در دستور کار قرار دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها