کد خبر: 639114
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ ۱۶:۱۰:۳۹
| |

فروش مرغ 8هزار تومان بیشتر از نرخ مصوب/ مرغداران نرخ مصوب را قبول ندارند

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی درباره فروش مرغ بیشتر از نرخ مصوب گفت: تولیدکنندگان نرخ مصوب را قبول ندارند. مرغدار با قیمت بیشتری این کالا را روانه بازار می‌کنند و مشکلی هم برایش پیش نمی‌آید.

فروش مرغ 8هزار تومان بیشتر از نرخ مصوب/ مرغداران نرخ مصوب را قبول ندارند
کد خبر: 639114
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۲ ۱۶:۱۰:۳۹

 رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی تهران با بیان اینکه قیمت رسمی مرغ کیلویی 73 هزار تومان است گفت: متاسفانه اکنون مرغدار به قیمت دلخواه و ۸ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب، مرغ را می‌فروشد و مشکلی هم برایش به وجود نمی‌آید.

به گزارش ایلنا، مهدی یوسف‌خانی در خصوص دلایل افزایش قیمت گوشت مرغ گفت: متاسفانه مرغداری‌ها نرخ مصوب فعلی ( هر کیلوگرم مرغ ۷۳ هزار تومان ) را قبول ندارند. علت گرانی گوشت مرغ، مرغداری‌ها و نارضایتی آنان از نرخ مصوب بوده و کنترل این امر بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی تهران گفت: متاسفانه اکنون مرغدار به قیمت دلخواه و ۸ هزار تومان بالاتر از قیمت مصوب، مرغ را می‌فروشد و مشکلی هم برایش به وجود نمی‌آید. 

وی در خصوص میزان تقاضای بازار گوشت مرغ گفت: تقاضای بازار بالا نیست و تقریبا با عرضه همخوانی دارد. چون تولید کنندگان به نرخ مصوبی که اردیبهشت سال ۱۴۰۲ توسط وزارت کشور اعلام شده، معترض هستند و تمکین نمی‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها