کد خبر: 650107
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ۱۳:۱۵:۵۶
| |

آب سرد مدیرعامل ایران خودرو روی دست ثبت‌نام‌کنندگان سامانه فروش یکپارچه؛ خبری از تحویل پژوپارس نخواهد بود!

علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو ضمن پوزش از مشتریان برای تاخیر در تحویل برخی از محصولات گفت: ایران خودرو به تعهدات خود عمل می‌کند و در صورت عدم تمدید مجوز تولید محصول پارس که تا ١۵ اسفند امسال است، اقدام به تحویل خودرو جایگزین با سطح استاندارد بالاتر خواهد کرد.

آب سرد مدیرعامل ایران خودرو روی دست ثبت‌نام‌کنندگان سامانه فروش یکپارچه؛ خبری از تحویل پژوپارس نخواهد بود!
کد خبر: 650107
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ۱۳:۱۵:۵۶

علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو ضمن پوزش از مشتریان برای تاخیر در تحویل برخی از محصولات گفت: ایران خودرو به تعهدات خود عمل می کند و در صورت عدم تمدید مجوز تولید محصول پارس که تا ١۵ اسفند امسال است، اقدام به تحویل خودرو جایگزین با سطح استاندارد بالاتر خواهد کرد.

به گزارش فرادید به نقل از آخرین خودرو، با بیان این که تعدادی از مشتریان در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند. اما دریافت نوبت و اولویت لزوما به معنای پیش‌خرید نیست، خاطرنشان کرد. با این وجود، نوبت هیچ یک از متقاضیان حذف نخواهد شد. ایران خودرو مصر است در راستای رضایت آنان و با پیگیری هایی که از سوی مسوولان در حال انجام است. سال آینده تولید این محصول را به میزان ثبت نام های صورت گرفته در سامانه یکپارچه ادامه دهد.

وی تصریح کرد: نوبت هیچ یک از مشتریان حذف نخواهد شد. حتی در صورت عدم تمدید مجوز تولید، خودروی جایگزین مانند سورن یا دنا تحویل خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • سلام محمدذوالفقاری هستم ارسالی در
    یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲

    فقط میگم روزقیامتی اگرباشه بایدجوابگوی من وخانواده ام باشید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها