کد خبر: 167436
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۰ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

تجاوز اخیر اسرائیل به سوریه از نگاه رسانه‌های صهیونیستی

روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارانوت در گزارشی که در پایگاه اطلاع‌رسانی‌اش منتشر شد، مدعی شد حملات بامداد دوشنبه به حومه‌های حماه و حلب  پایگاه‌های نگهداری موشک‌های بالستیک که قادر به هدف قرار دادن فلسطین اشغالی بودند را هدف قرار داده است.

تجاوز اخیر اسرائیل به سوریه از نگاه رسانه‌های صهیونیستی
کد خبر: 167436
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۰ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده در رابطه با برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران افشاگری می‌کند و اطلاعات طبقه‌بندی‌شده‌ای را در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران در اختیار افکار عمومی قرار می‌دهد. همزمان با این ادعا، رسانه‌های صهیونیستی از موج شدید وحشت در جامعه صهیونیستی و پخش گسترده شایعه حمله ایران به رژیم صهیونیستی در فضای مجازی خبر می‌دهند.

به گزارش اعتمادآنلاین روزنامه عبری‌زبان هاارتص مدعی شد نتانیاهو اطلاعات واسناد جدیدی را در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران اعلام خواهد کرد.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی کابینه امنیتی- سیاسی رژیم صهیونیستی ظهر دوشنبه جلسه فوری و فوق‌العاده‌ای در کمترین زمان ممکن برگزار کرد و گفته شد که نتانیاهو کل جلسه را به توافق هسته‌ای با ایران اختصاص داد و از اعضای جلسه خواست تا موافقت خود را با علنی کردن اطلاعات اعلام کنند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارانوت هم در گزارشی که در پایگاه اطلاع‌رسانی‌اش منتشر شد، مدعی شد حملات بامداد دوشنبه به حومه‌های حماه و حلب پایگاه‌های نگهداری موشک‌های بالستیک که قادر به هدف قرار دادن فلسطین اشغالی بودند را هدف قرار داده است. ران بن یشای تحلیلگر نظامی این روزنامه صهیونیستی مدعی شد، موشک‌های هدف قرار گرفته قادر بودند هر نقطه از فلسطین اشغالی را مورد اصابت قرار دهند.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از منابع آمریکایی اعتراف کرد نحوه حملات انجام گرفته نشان می‌دهند که این اقدام توسط نیروی هوایی اسرائیل به اجرا در آمده است.

اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم در گفت‌وگویی با جروزالیم پست خبر داد رژیمش اجازه نخواهد داد ایران سوریه را به پایگاه پیشرو خود در مقابل تل آویو قرار دهد.

در این حال پایگاه اطلاع‌رسانی 24 رژیم صهیونیستی تاکید کرد: محافل امنیتی و سیاسی این رژیم طی چند هفته اخیر وقت خود را به نحوه مقابله با واکنش ایران به حملات صورت گرفته اختصاص داده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که در صورت واکنش ایران این اقدام از طریق خاک سوریه یا با کمک حزب‌الله انجام خواهد گرفت.

به نوشته این پایگاه اطلاع‌رسانی، محافل امنیتی به شدت نسبت به توسعه دامنه درگیری به خاک ایران هشدار داده و آن را یک اشتباه بزرگ توصیف کردند. در این حال عاموس یادلین رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (امان) هم صبح امروز به رادیو عبری‌زبان این رژیم خبر داد اگر اسرائیل دست به این اقدام نزده باشد پس آمریکا این کار را کرده است. وی که هم اکنون مدیر موسسه تحقیقات امنیت ملی رژیم صهیونیستی است خبر داد هیچ گروه مسلحی قادر به انجام چنین کاری نیست و قدرت به کار رفته در آن در حد و اندازه گروه‌های معارض سوری نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها