کد خبر: 189531
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۷ ۱۶:۱۵:۰۰
| |

بحران تقلب در انتخابات؛

درخواست 80 نماینده برای تشکیل جلسه فوق‌العاده پارلمان عراق + سند

80 نفر از نمایندگان دورهٔ 2014 پارلمان عراق با امضای درخواستی از رئیس این پارلمان خواستند تا پیش از آغاز بحرانی شدید برای بررسی اتهام تقلب در انتخابات دستور تشکیل جلسهٔ فوق‌العاده‌ را بدهد؛ در پی این درخواست رئیس پارلمان عراق با تشکیل جلسه فوق‌العاده روز شنبه موافقت کرد.

درخواست 80 نماینده برای تشکیل جلسه فوق‌العاده پارلمان عراق + سند
کد خبر: 189531
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۷ ۱۶:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| 80 نفر از نمایندگان دورهٔ 2014 پارلمان عراق با امضای درخواستی از سلیم الجبوری رئیس این پارلمان خواستند تا پیش از آنکه کشور به سوی بحران شدید بلغزد دستور تشکیل جلسهٔ فوق‌العاده‌ای را بدهد.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین ، در این نامه با استناد به ماده 58 از قانون اساسی عراق از رئیس مجلس خواسته شده است برای مقابله با تبعات فاجعه‌باری که انتخابات 2018 با خود به همراه آورده و در سایه تقلب بزرگی که در آن به وقوع پیوسته و به ویژه با توجه به تحریم این انتخابات توسط اکثریت واجدین شرایط رأی دادن فوراً با تشکیل جلسه فوق‌العاده موافقت کرده و زمینه تصمیم‌گیری قاطع و نجات‌بخش را فراهم کند.

همچنین، رئیس پارلمان عراق در پاسخ به درخواست نمایندگان این کشور، با تشکیل جلسه فوق‌العاده مجلس عراق در روز شنبه موافقت کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی شبه‌رسمی العراقیه با اعلام این خبر افزود: قرار است در این جلسه مسئولین کمیساریای عالی مستقل انتخابات حضور یافته و به اتهاماتی در مورد تقلب در انتخابات پاسخ دهند.

درخواست

درخواست2

درخواست3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها