کد خبر: 193596
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۶ ۱۲:۲۳:۰۰
| |

انصارالله یمن:

برای تضعیف ائتلاف عربی استراتژی سنجیده‌ای داریم

سخنگوی جنبش انصارالله اظهار کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای تضعیف ائتلاف عربی استراتژی سنجیده‌ای دارند.

برای تضعیف ائتلاف عربی استراتژی سنجیده‌ای داریم
کد خبر: 193596
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۶ ۱۲:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله در گفت‌وگو با شبکه "المسیره" وابسته به این جنبش گفت، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن راهبرد سنجیده‌ای برای تضعیف دشمن در ساحل غربی دارند.

به گزارش روزنامه القدس العربی، وی گفت، عملیات در الدریهمی واقع در جنوب الحدیده و مناطق محدود انجام و نیروهای ائتلاف عربی از جلو و عقب محاصره می‌شوند.

عبدالسلام تاکید کرد، حملات ائتلاف عربی در درگیری‌های ساحل غربی یمن به بن‌بست رسیده و این ائتلاف به اهداف خود دست نیافته است.

عبد السلام افزود: اکنون ائتلاف عربی به انتشار گزارش‌های رسانه‌ای و به راه انداختن جنگ روانی در درگیری‌ها در ساحل غربی یمن چنگ انداخته است.

وی افزود: با دشمنی که با وجود در اختیار داشتن مزدوران زیاد و حمایت غرب به حالتی از ضعف و شکست آشکار رسیده، مقابله می‌کنیم.

سخنگوی انصارالله در ادامه تاکید کرد: درگیری‌ها در ساحل غربی یمن ماهیتی آمریکایی- انگلیسی دارد زیرا ائتلاف عربی نمی‌تواند به تنهایی چنین عملیاتی را علیه این منطقه آغاز کند و توپخانه‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در سواحل یمن این منطقه را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه شرایط و ویژگی‌های درگیری‌ها در ساحل غربی با درگیری‌های جنوب یمن متفاوت هستند، ائتلاف عربی را مسئول وضعیت انسانی کنونی در یمن دانست.

عبد السلام کمی پیش از سفر مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن که قرار است امروز (شنبه) وارد شهر صنعاء شود، اظهار داشت: گریفیتس تا الان کاری در یمن انجام نداده، او تنها پوششی برای ادامه جنگ علیه یمن است و نقش او با فرستاده‌های قبلی تفاوتی ندارد.

این مسئول جنبش انصارالله افزود: اگر گریفیتس بخواهد راه اسماعیل ولد شیخ را در پیش گیرد، سفرها و تلاش‌هایش در یمن محکوم به شکست هستند.

روز جمعه شبکه المسیره اعلام کرد، یگان موشکی انصارالله تجمع بزرگی از نیروهای ائتلاف را در ساحل غربی با موشک مورد هدف قرار داده و در اثر آن ده‌ها تن از این نیروها کشته و زخمی شدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها