کد خبر: 220471
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ ۱۳:۱۰:۰۰
| |

۹۵ درصد از جنگ داخلی سوریه به پایان رسید

بحران سوریه چند قدم تا پایان

در سایه پیش‌بینی‌های موجود برای تخلیه تمامی افراد مسلح مخالف بشار اسد و خانواده‌هایشان از استان القنیطره، این منطقه هم حداکثر تا بامداد فردا شنبه تحت کنترل نیروهای دولتی سوریه قرار خواهد گرفت.

بحران سوریه چند قدم تا پایان
کد خبر: 220471
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ ۱۳:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رسانه‌های سوری اعلام کردند با بازگشت حاکمیت دولت مرکزی در استان‌های درعا و قنیطره در جنوبی‌ترین نقطه از خاک این کشور، 95 درصد از جنگ داخلی این کشور به پایان رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا پیش از پایان سال 2018 (دی‌ماه 1397) کل این غائله به پایان برسد.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین ، در سایه پیش‌بینی‌های موجود برای تخلیه تمامی افراد مسلح مخالف بشار اسد و خانواده‌هایشان از استان القنیطره، این منطقه هم حداکثر تا بامداد فردا شنبه تحت کنترل نیروهای دولتی سوریه قرار خواهد گرفت.

به اعتقاد کارشناسان گرچه این سناریو در بسیاری از مناطق سوریه تکرار شده است اما حضور مجدد ارتش سوریه در بلندی‌های جولان ابعاد استراتژیک خاص خود را دارد. در این حال قرار است افراد مسلح هم به استان ادلب که همچنان تحت کنترل گروه‌های مخالف است منتقل شوند.

به اعتقاد کارشناسان امور سوریه با پایان جنگ نظامی دولت مرکزی سوریه با شورشیان و شبه‌نظامیان مسلح تکفیری، جنگ بزرگ‌تر سیاسی با کشورهای رقیب منطقه‌ای و بین‌المللی برای حفظ تمامیت ارضی سوریه آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها