کد خبر: 238333
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ۱۴:۴۲:۰۰
| |

رپر، ترانه‌سرا و طراح مد آمریکایی با ترامپ دیدار کرد

آیا «کانیه وست» یک قربانی است؟

اینکه ترامپ از همه‌چیز و همه‌کس حتی حملات تروریستی 11 سپتامبر بهره‌برداری می‌کند، دلیل نمی‌شود که بگوییم کانیه وست یک «قربانی» است. باورهای سیاسی هیچ ربطی به مشکلات روانی ندارد. علاوه بر این، طرفداری یک سیاه‌پوست مشهور از یک رئیس‌جمهور متعصب چیز جدیدی نیست. کافی است داستان حمایت «سامی دیویس» از ریچارد نیکسون را به یاد آوریم.

حجم ویدیو: 22.93M | مدت زمان ویدیو: 00:04:05 دانلود ویدیو
کد خبر: 238333
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۱ ۱۴:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، مردی که به کتاب نخواندن و رأی ندادن افتخار می‌کرد با دونالد ترامپ در کاخ سفید دیدار کرد. بعد از مدت‌ها تعریف و تمجید از رئیس‌جمهور آمریکا، کانیه وست بالاخره توانست به آرزوی نارسیستی و خودخواهانه خودش دست پیدا کند.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین به نقل از سی‌‌ان‌ان، دیدار بین کانیه و ترامپ به طرز وحشتناکی احمقانه بود. به‌جای آنکه به موضوع طوفان «هاریکین» در فلوریدا و دست‌وپنجه نرم کردن مردم با این حادثه بپردازیم، این هفته شاهد ملاقات دو فرد عشق شهرت و انتقادناپذیر که به همدیگر ابراز علاقه می‌کنند، بودیم. برخی ادعا می‌کنند که دونالد ترامپ از کانیه وست، کسی که گفته شد از بیماری روانی رنج می‌برد، سوءاستفاده می‌کند.

اما اینکه ترامپ از همه‌چیز و همه‌کس حتی حملات تروریستی 11 سپتامبر بهره‌برداری می‌کند، دلیل نمی‌شود که بگوییم کانیه وست یک «قربانی» است. باورهای سیاسی هیچ ربطی به مشکلات روانی ندارد. علاوه بر این، طرفداری یک سیاه‌پوست مشهور از یک رئیس‌جمهور متعصب چیز جدیدی نیست. کافی است داستان حمایت «سامی دیویس» از ریچارد نیکسون را به یاد آوریم.

قربانی واقعی کودکان جداشده از خانواده‌هایشان در مرز آمریکا با مکزیک یا زنانی هستند که مورد آزارواذیت جنسی قرار گرفتند، ولی صدایشان شنیده نشد. در یکی از لحظات ناخوشایند 10 دقیقه‌ای در اتاق بیضی‌شکل کاخ سفید، کانیه وست از پوشیدن کلاه قرمزرنگی که شعار «آمریکا را دوباره بزرگ می‌کنیم» روی آن نوشته شده بود دفاع کرد و گفت: «لوازم قرمز به من حس قدرت می‌دهند و مردم تلاش می‌کنند من را از پوشیدن این کلاه منع کنند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها