کد خبر: 257386
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۰۷:۳۰:۰۰
| |

تهدید جدید نتانیاهو:

در جبهه نظامی با ایران مقابله می‌کنیم!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر «آزادی عمل ایران در سوریه»، مدعی شد که «ترامپ در جبهه اقتصادی و اسرائیل در سطح نظامی علیه ایران دست به اقدام می‌زنند».

در جبهه نظامی با ایران مقابله می‌کنیم!
کد خبر: 257386
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۰۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک روز پس از آنکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به «آزادی عمل ایران در سوریه» اذعان کرد، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صراحت اعلام کرد که اسرائیل به مقابله با تلاش‌های ایران برای تحکیم مواضع خود در سوریه ادامه خواهد داد.

نتانیاهو با اشاره به قاطعیت اسرائیل در مقابله با تهدیدات علیه موجودیت این رژیم مدعی شد که «این قاطعیت در سوریه و همچنین در مرز لبنان قابل مشاهده است».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد که «بزرگترین تهدید از جانب ایران خطر تسلیحات هسته‌ای در دستان قدرتی است که اعلام می کند ما [اسرائیل] باید از روی نقشه محو شویم».

وی همچنین گفت که «من بر تجدید تحریم‌ها علیه ایران پافشاری کردم و رئیس‌جمهور ترامپ نیز با وضع مجدد این تحریم‌ها تصمیم شجاعانه‌ای گرفت».

نتانیاهو در ادامه گفته‌های تهدید آمیز خود علیه ایران گفت که «ترامپ در جبهه اقتصادی و اسرائیل در سطح نظامی علیه ایران دست به اقدام می زنند».

گفتنی است که دونالد ترامپ روز چهارشنبه در اظهاراتی که بعد از پایان نخستین نشست کابینه خود در سال میلادی 2019 ایراد کرد؛ از آزادی عمل ایران برای ادامه حضور در سوریه خبر داد؛ اما مدعی شد که همزمان با خروج نظامیان آمریکایی از سوریه، ایران دیگر به دنبال تقویت حضور خود در آن کشور نیست.

وی در این باره مدعی شد: «ایران دیگر همان کشور سابق نیست. ایران در حال خروج نیروهایش از سوریه است. صادقانه بگویم؛ آنها هر کاری که بخواهند می‌توانند آنجا انجام دهند. اما دارند نیروهایشان را بیرون می‌برند. آنها در حال خروج از یمن نیز هستند».

ترامپ در ادامه ادعای خود افزود: «اکنون تنها چیزی که ایران می‌خواهد این است که دوام بیاورد!»

وی همچنین مدعی شد خروج آمریکا از برجام موجب تغییر محاسبات تهران و مانع از نفوذ ایران در منطقه شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها