کد خبر: 268621
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۰۹:۵۷:۴۸
| |

چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه:

باید از عضوگیری دوباره گروه‌های تروریستی ممانعت کرد

مولود چاووش‌اوغلو، در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو ائتلاف ضد داعش که در واشنگتن در حال برگزاری است، گفت: مساله مهم در حال حاضر ممانعت از قدرت‌گیری دوباره داعش در کشورهای مختلف و کمک به ایجاد ثبات در عراق و سوریه است'.

باید از عضوگیری دوباره گروه‌های تروریستی ممانعت کرد
کد خبر: 268621
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۰۹:۵۷:۴۸

اعتمادآنلاین| وزیر امور خارجه ترکیه گفت: باید از تسلط تروریست‌ها بر مناطق مختلف جهان و عضوگیری دوباره این گروه‌های تروریستی ممانعت کرد.

به گزارش آناتولی ، مولود چاووش‌اوغلو، در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو ائتلاف ضد داعش که در واشنگتن در حال برگزاری است افزود: 'مساله مهم در حال حاضر ممانعت از قدرت‌گیری دوباره داعش در کشورهای مختلف و کمک به ایجاد ثبات در عراق و سوریه است'.


چاووش‌اوغلو در حضور نمایندگانی از 79 کشور بر لزوم پاکسازی داعش و همچنین روند خروج آمریکا از سوریه به صورت هماهنگ و برنامه‌ریزی شده تاکید کرد.


وزیر خارجه ترکیه یادآورشد: باید از سوء استفاده تروریست‌ها پس از خروج آمریکا برای ضربه زدن به تمامیت ارضی سوریه و امنیت ملی همسایگان این کشور پرهیز شود.


سوریه از سال 2011 پس از بروز تنش های داخلی در این کشور و دخالت برخی دولت های غربی - عربی به عرصه ای برای حضور گروه های تروریستی با حمایت برخی کشورهای عربی - غربی تبدیل شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها