کد خبر: 273981
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۰۶:۴۵:۰۰
| |

حمله سایبری آمریکا به یک مرکز اینترنتی روسیه

روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی مدعی شد که فرماندهی سایبری ارتش آمریکا در روز برگزاری انتخابات کنگره، یکی از بدنام‌ترین مراکز عملیات ترول‌های اینترنتی روسیه را مورد حمله قرار داده است.

حمله سایبری آمریکا به یک مرکز اینترنتی روسیه
کد خبر: 273981
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۰۶:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه واشنگتن‌پست در یک گزارش جدید نوشت که فرماندهی سایبری ارتش آمریکا در روز برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره (هفتم نوامبر 2018) برای سرکوب یکی از بدنام‌ترین مراکز عملیات ترول‌های اینترنتی روسیه دست به عملیات تهاجمی زده است.

در این گزارش آمده است که هدف اصلی این عملیات تهاجمی، یک آژانس تحقیقاتی اینترنتی بوده که یک شرکت خصوصی وابسته به کرملین است و اغلب برای اجرای عملیات‌های نشر اکاذیب و اخبار جعلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از یک منبع آگاه به این عملیات تهاجمی مدعی شد که در پی انجام این عملیات، ارتباط اینترنتی این آژانس تحقیقاتی در روز انتخابات به‌طور کامل قطع شد تا جایی که کارکنان این آژانس از قطع دسترسی به اینترنت شکایت داشتند.

گفتنی است که این عملیات سایبری یکی از تهاجمی‌ترین عملیات‌های فرماندهی سایبری ارتش آمریکا است که تاکنون به‌طور علنی اعلام شده است و پرسش‌های بسیاری را در مورد مشروعیت عملیات‌هایی از این دست مطرح می‌سازد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها