کد خبر: 274254
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

ترامپ در هانوی:

بهترین تجهیزات نظامی جهان را از ما بخرید!

چند ساعت قبل از برگزاری دومین دیدار برنامه‌ریزی‌شده رییس‌جمهور آمریکا با رهبر کره‌شمالی، روسای‌جمهور آمریکا و ویتنام امروز (چهارشنبه) در هانوی با یکدیگر دیدار کردند.

بهترین تجهیزات نظامی جهان را از ما بخرید!
کد خبر: 274254
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و ون فو ترانگ، همتای ویتنامی‌اش که دبیرکل حزب حاکم کمونیست نیز محسوب می‌شود، در کاخ ریاست جمهوری با یکدیگر دیدار و توافق‌های تجاری مهمی امضا کردند.

وی در دیدار با ون شین فوک، نخست‌وزیر ویتنام نیز از پیشرفت‌های ایجادشده در توسعه اقتصادی ویتنام تقدیر کرد و گفت: ما به جهان نشان دادیم که شما در این دوران کوتاه کار بزرگی در ویتنام انجام دادید. به شما به خاطر کار خارق‌العاده‌ای که انجام دادید، تبریک می گویم چیزی که بر همگان کاملا عیان است. به همه ویتنامی‌ها تبریک می‌گویم. ویتنام باید به خود ببالد.

ترامپ همچنین گفت که از توافق‌های تجاری که به امضای دو طرف رسیده استقبال می‌کند و همچنین از کاهش کسری تجاری آمریکا و ویتنام خشنود است.


رئیس‌جمهور آمریکا افزود: از این حقیقت که که شما به دنبال خرید تجهیزات نظامی ما هستید، خرسندم. ما بهترین تجهیزات نظامی در جهان را داریم؛ از جت‌های جنگنده تا موشک و راکت هر چه شما بخواهید.

ترامپ

ون شین فوک، نخست‌وزیر ویتنام نیز در دیدار با ترامپ ضمن تشکر از وی برای انتخاب کشورش به عنوان میزبان این نشست عالی‌رتبه خلع سلاح هسته‌ای گفت: از اینکه ویتنام را برای دومین نشست خود انتخاب کردید، متشکرم. ما با آمریکا و کره شمالی برای برگزاری موفق این نشست همکاری نزدیکی داشتیم.

وی همچنین بر عزم دولتش در گسترش روابط دوجانبه تاکید کرد و گفت: ما به گسترش همکاری دوجانبه بخصوص دربخش تجاری ادامه می‌دهیم.

ترامپ

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها