کد خبر: 275129
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

رئیس سازمان اطلاعات سودان با رئیس موساد ملاقات کرد

یک منبع آگاه عالیرتبه سودانی اعلام کرد رئیس سازمان اطلاعات سودان برای بررسی مسئله جانشینی رئیس‌جمهور این کشور با رئیس موساد دیدار و گفت‌وگو کرده است.

رئیس سازمان اطلاعات سودان با رئیس موساد ملاقات کرد
کد خبر: 275129
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک منبع آگاه عالیرتبه سودانی اعلام کرد رئیس سازمان اطلاعات سودان برای بررسی مسئله جانشینی رئیس‌جمهور این کشور با رئیس موساد دیدار و گفت‌وگو کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، پایگاه اطلاع‌رسانی میرل ایست آی به نقل از یک منبع عالیرتبه نظامی سودانی خبر داد صلاح غوش، رئیس سازمان اطلاعات سودان مذاکراتی را با یوسی کوهن، رئیس سازمان اطلاعات خارجی اسرائیل «موساد» در رابطه دوره بعد از عمر حسن البشیر در آلمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گفته این منبع از دیدگاه عربستان، امارات و مصر، غوش مهم‌ترین شخصیتی است که می‌تواند در پس پرده به آنها در تحولات و اغتشاشات صورت گرفته در سودان کمک کند.

به اعتقاد این منبع، بشیر بعد از 3 دهه حکمرانی بر سودان روزهای واپسین خود را سپری می‌کند، از این‌رو با توجه به روابطی قوی که غوش با عربستان، امارات و مصر دارد، پیش‌بینی می‌شود که او به عنوان عامل آنها زمام امور را در سودان به دست بگیرد.

از سوی دیگر سخنگوی کنفرانس امنیتی مونیخ از حضور غوش و کوهن در این اجلاس سخن گفت، امری که می‌تواند احتمال انجام این نشست را در زمان انعقاد این کنفرانس افزایش دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها