کد خبر: 275730
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۱:۰۱:۵۲
| |

مقام هندی کشته شدن 300 شبه‌نظامی در حمله هوایی به پاکستان را تکذیب است

وزیر فناوری اطلاعات هند گفت: حمله هوایی هند به پاکستان فقط جنبه هشدار داشت و تلفاتی وارد نکرد.

مقام هندی کشته شدن 300 شبه‌نظامی در حمله هوایی به پاکستان را تکذیب است
کد خبر: 275730
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۱:۰۱:۵۲

اعتمادآنلاین| «سرندا جیت سینگ اهلووالیه»، وزیر فناوری اطلاعات هند اعلام کرد حمله هوایی هند به پاکستان فقط جنبه هشدار داشت و تلفاتی وارد نکرد.

وی افزود: اگر ادعایی مبنی بر کشته شدن 300 شبه‌نظامی از جانب «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند و یا سخنگوی حزب «بهاراتیا اجاناتا پارتی» مطرح شده آن را تکذیب می‌کنم زیرا هیچ اظهار نظر رسمی در این زمینه وجود ندارد.

احزاب اپوزیسیون هند اعلام کردند اگر در عملیات هوایی هند در پاکستان 300 نفر کشته شده‌اند، چرا شواهد آن ارائه و تصویر یا ویدئویی از این عملیات منتشر نمی‌شود.

گفتنی است، جنگنده‌های نیروی هوایی هند در (26 فوریه) حریم هوایی پاکستان را به منظور ورود به مظفرآباد مرکز کشمیر تحت کنترل پاکستان نقض کردند و منطقه بالاکوت را با 4 بمب هدف قرار دادند.

نیروی هوایی هند مدعی شد که در این حمله، به دنبال بمباران پایگاه‌های گروه تروریستی «جیش محمد» 300 شبه نظامی کشته شده‌اند.

این در حالی است که «آصف غفور» سخنگوی ارتش پاکستان اعلام کرد بازدید از منطقه‌ای که هدف جنگنده‌های هندی قرار گرفته، برای تمام رسانه‌ها و سفرای کشورهای مختلف امکان‌پذیر است و این حمله هیچ تلفاتی به دنبال نداشت.

وی افزود: جنگنده‌های هندی فقط 4 دقیقه در خاک پاکستان بودند و به سرعت بازگشتند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها