کد خبر: 276284
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۶:۴۷:۰۰
| |

انتقاد نبیه بری در باره عدم حمایت از بازگشت آورگان سوری

نبیه بری رئیس پارلمان لبنان با انتقاد از عدم حمایت از مساله بازگشت آوارگان سوری عنوان کرد: دولت ما سرش را زیر برف کرده و خود با دولت سوریه درباره بازگشت آوارگان گفت و گو نمی کند.

انتقاد نبیه بری در باره عدم حمایت از بازگشت آورگان سوری
کد خبر: 276284
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۶:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| نبیه بری در مراسمی به دعوت سفیر لبنان در اردن و حضور «عاطف الطروانه» رئیس پارلمان اردن و شماری از اعضای پارلمان و چهره های برجسته این کشور و وزرای و نمایندگان سابق و اتباع لبنان در اردن این مطلب را بیان کرد.


به گزارش خبرگزاری ملی لبنان، وی گفت: لبنان و اردن در خصوص موقعیت جغرافیایی با فلسطین اشغالی و نیز در برخورد با چالش ها و فشارها از سوی رژیم اشغالگر اسرائیل به فلسطین بسیار به یکدیگر شبیه هستند.


رئیس مجلس لبنان اضافه کرد: دولت لبنان در نهایت تشکیل و رای اعتماد گرفت و ما منتظر این هستیم که دولت هر چه سریع تر موفق به حل پرونده برق شود بخصوص که عبدالله دوم شاه اردن روز گذشته اعلام کرد که امان آماده صادر کردن برق به لبنان در مقابل وارد کردن آب از این کشور است.


وی ابراز امیدواری کرد که دولت لبنان نقش مرکزی خود را در تولید و توزیع برق بازیابد و محاکمه مفسدان مالی طبق قانون آغاز و استخراج نفت پس از ترسیم مرزهای دریایی با رعایت ملاحظات لبنان در نقطه 13 خشکی آغاز شده و آزادسازی اراضی لبنانی در مزارع شبعا، تلال کفرشوبا و بخش لبنانی الغجر تکمیل و قانون انتخابات تقویت شود.


بری برای شرکت در اجلاس اتحادیه پارلمان های عربی به امان سفر کرده است.


این اجلاس دو روز روز دوشنبه با صدور بیانیه به کار خود پایان داد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها