کد خبر: 276396
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۰:۳۲:۳۷
| |

ترامپ مخالفان دموکرات خود را «دیوانه» خواند

رئیس‌جمهوری آمریکا در واکنش به آغاز تحقیقات کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا درباره اتهامات نسبت‌داده‌شده به وی، مخالفان دموکرات خود را «دیوانه» خواند.

ترامپ مخالفان دموکرات خود را «دیوانه» خواند
کد خبر: 276396
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۰:۳۲:۳۷

اعتمادآنلاین| «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در صفحه توئیتر خود عنوان کرد که کمیته قضایی مجلس نمایندگان «به‌طور بی‌سابقه‌ای در تاریخ کشور پا را از حدود خود فراتر نهاده است».

وی تاکید کرده که این دموکرات‌ها هستند که «مانع اجرای عدالت شده‌اند» و «جرم واقعی آن چیزی است که دموکرات‌ها انجام می‌دهند و انجام داده‌اند».

تحقیقات کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا از روز دوشنبه آغاز شده و این کمیته در گام اول، از 81 تن از نزدیکان، مشاوران و افرادی که با رئیس‌جمهوری آمریکا در زمینه‌های مختلف همکاری کرده‌اند، تحقیق می‌کند؛ از جمله پسران وی.

موضوع این تحقیقات اتهام «ممانعت از اجرای عدالت، فساد مالی و سوءاستفاده از قدرت» است که مخالفان ترامپ به او نسبت می‌دهند اما وی با رد این اتهامات در توییت دیگری اقدام کمیته قضائی مجلس نمایندگان را به مثابه «آزار و حمله به رئیس‌جمهوری» دانسته است.

این تحقیقات در شرایطی آغاز شده که گفته می‌شود از سوی دیگر تحقیقات رابرت مولر رو به پایان است؛ پرونده‌ای که در دو سال گذشته دولت دونالد ترامپ را با چالش‌های سنگینی مواجه ساخته است. ترامپ تاکید دارد که کمپین انتخاباتی وی با روس‌ها تبانی نکرده است.

بحث درباره چگونگی انتشار نتایج تحقیقات رابرت مولر بالا گرفته است؛ به طوری که دموکرات‌ها هشدار داده‌اند که کاخ سفید قصد پنهان‌کاری دارد و از این رو کنگره امکان دارد که مولر را برای ادای شهادت احضار کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها