کد خبر: 276989
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

ماموریت جدید نیروهای آمریکایی در سوریه

یک پایگاه اطلاع‌رسانی سوری از بازتعریف ماموریت نیروهای آمریکایی و غربی در خاک این کشور و محول شدن ماموریتی جدید به این نیروها برای مرحله بعد از جنگ با داعش پرده برداشت.

ماموریت جدید نیروهای آمریکایی در سوریه
کد خبر: 276989
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک پایگاه اطلاع‌رسانی سوری از بازتعریف ماموریت نیروهای آمریکایی و غربی در خاک این کشور و محول شدن ماموریتی جدید به این نیروها برای مرحله بعد از جنگ با داعش پرده برداشت.

به گزارش اعتمادآنلاین ، پایگاه اطلاع‌رسانی «الرقه پست» اعلام کرد از پیگیری پیام شماری از اعضای کنگره آمریکا به ترامپ مشخص می‌شود ماموریت جدیدی برای نیروهای آمریکایی و اروپایی فعال در شرق سوریه تعریف شده تا به عنوان برنامه آنها برای دوره بعد از داعش در دستور کار قرار گیرد.

طبق اعلام این پایگاه سوری در نامه‌ای که اعضای کنگره آمریکا برای دونالد ترامپ ارسال کرده‌اند مشخص می‌شود ماموریت جدید نیروهای آمریکایی و اروپایی حاضر در سوریه تلاش برای جلوگیری از وقوع درگیری و تنش بین متحدان واشنگتن از جمله کردها از یک سو و ارتش ترکیه و متحدانش از سوی دیگر در خاک سوریه خواهد بود.

به گفته این پایگاه نزدیک به مخالفان اسد، نیروهای آمریکایی در زمان استقرار در خاک سوریه 3 هدف تضمین عدم بازگشت گروه تروریستی داعش، جلوگیری از فراهم شدن فرصت ماجراجویی ایران در سوریه و تضمین کسب بهترین نتایج برای منافع آمریکا در مذاکرات ژنو را اعلام کرده بودند که امروز این هدف چهارم نیز به آنها اضافه می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها