کد خبر: 279751
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۱۳:۱۵:۳۱
| |

مجلس سوریه:

کنار جنبش نُجَباء می‌مانیم

نمایندگان مجلس ملی سوریه با حمایت قاطع از جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء و این که اکرم الکعبی دبیرکل این جنبش یک قهرمان است، اعلام کردند: همیشه در کنار جنبش نُجَباء خواهیم ماند.

کنار جنبش نُجَباء می‌مانیم
کد خبر: 279751
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۱۳:۱۵:۳۱

اعتمادآنلاین| نمایندگان مجلس ملی سوریه ضمن انتقاد شدید از تحریم مقاومت اسلامی نُجَباء و دبیرکل آن توسط دولت آمریکا، شیخ اکرم الکعبی را قهرمان خواندند و با این جنبش اعلام همبستگی کردند.


نمایندگان مجلس ملی سوریه گنجاندن نام مقاومت اسلامی نُجَباء و شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل این جنبش در فهرست تحریمی دولت آمریکا را به‌شدت محکوم کردند.


«کمال العیاش» نماینده مجلس سوریه، در این باره اظهار داشت: اقدامات اینچنینی آمریکا تازگی ندارد، زیرا آن‌ها هرکسی را که از حق خود دفاع کند، تروریست می‌خوانند؛ در حالی که خود آمریکا و هم‌پیمانانش به وجود آورنده تروریسم هستند.


«محمدامین حسین الرجا» دیگر عضو مجلس ملی سوریه نیز اقدام آمریکا علیه مقاومت اسلامی نُجَباء و شیخ «اکرم الکعبی» را ادامه رفتارهای خصمانه علیه ملت‌های عربی ـ اسلامی دانست.


وی با تأکید بر اینکه دشمنی آمریکا اثر معکوس دارد و بر محبوبیت مردمی نُجَباء خواهد افزود، خاطرنشان کرد: کارنامه این جنبش متعهد و مقاوم نشان می‌دهد که با تروریست‌های افراطی مبارزه کرده است و بنابراین تحریم آن، حاکی از استانداردهای دوگانه کاخ‌سفید و آشفتگی در نظام تصمیم‌گیری ایالات‌متحده می‌باشد.


این نماینده پارلمان سوریه تصریح کرد: ما این اقدام را با شدیدترین لحن محکوم می‌کنیم و خواستار عقب‌نشینی فوری و عذرخواهی واشنگتن از علاقمندان به نُجَباء هستیم.


شیخ «علی العوید» نیز تحریم نُجَباء را «ظالمانه و غیرمنطقی» خواند و دبیرکل این جنبش را قهرمان توصیف کرد.
وی گفت: این امر، شکست و فروپاشی سیاست‌های آمریکا در جهان و منطقه را ثابت می‌کند.


عضو دفتر سیاسی حزب شعب سوریه تأکید کرد: همه ما در خط مقاومت هستیم و همیشه با نُجَباء خواهیم ماند.


شیخ «عبدالله السلمان» یکی دیگر از نمایندگان مجلس ملی سوریه در این‌باره گفت: این اقدام ظالمانه تأثیری بر جایگاه والای نُجَباء و شیخ اکرم الکعبی در قلب میلیون‌ها انسان در سراسر جهان نخواهد داشت، بلکه محبت و حمایت از آنان را بیشتر خواهد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها