کد خبر: 280998
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۸ ۰۹:۴۰:۰۰
| |

خبرنگار العربیه با اشاره به تجاوز اخیر اسرائیل به سوریه:

منتظر آخر هفته داغی باشید

شبکه سعودی العربیه به نقل از خبرنگار خود در فلسطین اشغالی با ارائه سناریویی از تجاوز اخیر اسرائیل به سوریه مدعی شد آخر هفته داغی را  پیش رو خواهیم داشت.

منتظر آخر هفته داغی باشید
کد خبر: 280998
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۸ ۰۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شبکه سعودی العربیه به نقل از خبرنگار خود در فلسطین اشغالی با ارائه سناریویی از تجاوز اخیر اسرائیل به سوریه مدعی شد آخر هفته داغی را پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش اعتمادآنلاین ، زیاد حلبی خبرنگار العربیه در گزارش خود که بخش‌هایی از آن در توییترش نیز منتشر شده است ادعا کرد اهداف مورد اصابت قرار گرفته یک انبار سلاح و مهمات بوده است. او در عین حال اعلام کرد احتمالا اسرائیل عامل این تهاجم بوده که منجر به قطع برق شهر حلب شد.

این خبرنگار به نقل از منابع اسرائیلی ادعا کرد بر اساس خط سیر ثبت شده از پروازهای غیر نظامی در جهان، مدتی است که ایران در کنار ارسال محموله‌هایی به فرودگاه تیفور پروازهایی را به فرودگاه حلب داشته است، امری که نشان می‌دهد فعالیتش را به شمال سوریه منتقل کرده است.

این خبرنگار همچنین ادعا کرد احتمالا علاوه بر مخزن سلاح، یک کارخانه ساخت موشک‌های دقیق که در شیخ نجار و در چند کیلومتری شمال فرودگاه واقع است نیز مورد هدف قرار گرفته باشد.

او با اشاره به استقرار گسترده تانک‌های اسرائیلی در اطراف نوار غزه از یک سو و تجاوز هوایی شبانه به سوریه از سوی دیگر پیش‌بینی کرد پایان هفته بسیار داغی را در این منطقه پیش رو داشته باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها