کد خبر: 283544
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۲:۳۶:۵۴
| |

شکایت کمپانی برادران وارنر از ترامپ

شرکت فیلم‌سازی معروف «وارنر برادرز» قصد دارد شکایتی را علیه رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل نقض قانون کپی‌رایت تنظیم کند.

شکایت کمپانی برادران وارنر از ترامپ
کد خبر: 283544
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۲:۳۶:۵۴

اعتمادآنلاین| شرکت فیلم سازی آمریکایی «وارنر برادرز» یا «WB» در تلاش است از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل نقض قانون کپی رایت در حساب توییتر خود شکایت کند.

ترامپ روز گذشته (سه‌شنبه) ویدئویی را در حساب توییتر خود منتشر کرد که در آن از بخشی از موسیقی فیلم «شوالیه تاریکی برمی خیزد» محصول سال 2012 شرکت «وارنر برادرز» استفاده کرده است.

شرکت وارنر برادرز در گفتگو با نشریه هیل اعلام کرد: استفاده از موسیقی شرکت ما که در فیلم شوالیه تاریکی برمی خیزد استفاده شده است، غیرقانونی است. ما در تلاش هستیم از طریق قانونی این ویدئو را از صفحه دونالد ترامپ حذف کنیم.

رئیس‌جمهور آمریکا این ویدئوی 2 دقیقه‌ای را با پیام «آمریکا را دوباره قدرتمند کن» در حساب توییتر خود منتشر کرد. این ویدئو با تصویری از لوگوی کمپین انتخاباتی 2020 ترامپ پایان می‌یابد و در آن تعدادی از منتقدان رئیس جمهور آمریکا از جمله باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات پیشین آمریکا، بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا و روزی اودانل، کمدین آمریکایی دیده می‌شوند.

در بخش‌های دیگری از این ویدئوی تبلیغاتی همچنین به نشست ترامپ با مقامات دیگر کشور‌ها اشاره شده است. کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی هم در این ویدئو دیده می‌شود.

اما این نخستین بار نیست که ترامپ قانون کپی رایت را نقض می‌کند. پیش از این هم رئیس‌جمهور آمریکا ویدئویی را برای به سخره گرفتن دموکرات‌ها در توییتر خود منتشر کرده بود که این ویدئو به دلیل نقض قانون کپی رایت از صفحه او حذف شد. گروه موسیقی راک «آر.‌ئی.‌ام» به دلیل استفاده ترامپ از یکی از آهنگ‌های او در این ویدئو و نقض قانون کپی‌رایت از توییتر درخواست کرد که این ویدئو را حذف کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها